شناسهٔ خبر: 29880411 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

۳ ماه بعد از جراحی در انتخابی شرکت کن!

ضرب الاجل عجیب فدراسیون برای کیمیا علیزاده

نایب رییس فدراسیون تکواندو با تغییر موضع خود نسبت به کیمیا علیزاده اعلام کرده او باید تا ۲۸ آذرماه خودش را آماده کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورش سه"، کیمیا علیزاده که در یکی، ۲ سال اخیر با بدشانسی های زیادی مواجه شده، امسال فقط چند روز قبل از اعزام به بازی های آسیایی ۲۰۱۸ در اردوی تیم ملی دچار پارگی رباط صلیبی شد.


در حالی که حدود ۳ ماه از عمل جراحی این دختر تکواندوکار می گذرد، روز گذشته نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو از غیبت قطعی کیمیا علیزاده در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ که اردیبهشت ماه سال ۹۸ در منچستر برگزار می شود، خبر داد.


این اعلام رسمی که گویا به مذاق برخی از جمله خود علیزاده خوش نیامده، باعث شد تا سروی امروز موضع خود را تغییر دهد.


نایب رییس بانوان فدراسیون در مصاحبه امروز خود صحبت دیگری را درباره کیمیا علیزاده مطرح کرد: «هنوز غیبت علیزاده در مسابقات جهانی قطعی نیست. علیزاده تا ۲۸ آذرماه فرصت دارد که به تیم ملی ملحق شود. ما قبل از ۲۸ آذرماه یک مسابقه آزاد ورود به اردوی تیم ملی را خواهیم داشت اگر پزشک مربوطه و فیزیوتراپ به علیزاده اجازه دهند او می‌تواند به تیم ملی راه پیدا کند. اگر آنها صلاح ندانند او شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست خواهد داد. در واقع پزشکان تا قبل از ۲۸ آذرماه تکلیف کیمیا علیزاده را روشن خواهند کرد.»


در واقع نایب رییس فدراسیون تکواندو روی کاغذ به اولین مدال آور تاریخ ورزش بانوان ایران در المپیک شانس داده؛ اما واضح و مشخص است که هیچ ورزشکاری نمی تواند ۳ ماه بعد از عمل جراحی سنگین رباط صلیبی در مسابقه انتخابی شرکت کند.


این ضرب الاجل عجیب شاید بیش از قبل باعث ناراحتی کیمیا علیزاده شود. به هر حال چیزی که مشخص است فدراسیون نمی خواهد حتی استثنایی برای علیزاده قائل شود و تاکید دارد اگر او می خواهد به مسابقات جهانی برود، باید از همین حالا آماده باشد!

 

نظر شما