شناسهٔ خبر: 29880408 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

روملو لوکاکو: در تلاش هستم تا حجم عضلاتم را کاهش بدهم؛ دوباره آمادگی لازم را به دست آورده‌ام

میلاد وفادار

مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ اعتراف کرده است که پس از جام جهانی بسیار خسته بود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- روملو لوکاکو می‌گوید که پس از حرف زدن با ژوزه مورینیو، آگاهی بیشتری درباره نقش خود در تیم پیدا کرده است.

به گزارش اسکای، لوکاکو در فصل اول حضورش در اولدترافورد ۲۷ بار گلزنی کرد اما این مهاجم ۲۵ ساله در فصل جاری برای تکرار روند گلزنی‌ خود با مشکل مواجه شده است. اما او با گلزنی مقابل ساوتهمپتون در هفته گذشته، به ۱۲ بازی گل نزدن خود برای شیاطین سرخ پایان داد و سپس با گلزنی در جریان برد ۴-۱ مقابل فولام، بالاخره پس از ماه مارس موفق به گلزنی در اولدترافورد شد.

وقتی از او در مورد سنگینی توجهات خارجی سوال شد، پاسخ داد:

نه، نه؛ واقعا این طور نیست. به نظرم تنها نیاز دارم تا به سختکوشی ادامه بدهم. من و مربی طی روزهای گذشته گفتگو‌های خوبی با هم داشتیم و او به طور واضح گفت که چه تقاضایی از من دارد. می‌دانم که از جانب خودم باید بهتر کار کنم در همین راستا نگاهم رو به جلو است و خواستار پیشرفت کردن، ارتقای سطح بازی خود و کمک کردن به تیم جهت برنده شدن هستم. 

لوکاکو ماه گذشته گفته بود که حاضر است خودش را برای مورینیو به دیوار آجری بکوبد. او در توضیح این که کجای کارش را خوب انجام نمی‌داده است، گفت:

 شدت لازم را نداشتم؛ به نظرم با جدیت زیادی بازی نکردم. معتقدم که جلوی فولام همانند هر بازیکن دیگری، محکم بازی کردم. خوشحال بودم که بار دیگر در سطح بالایی بازی می‌کنم و حالا مسئله بر سر پیشرفت کردن و ادامه دادن در روالی مستمر است. 

 لوکاکو همچنین از این گفت که در تلاش است تا توده عضلانی بدنش را کاهش دهد.

در خلال جام جهانی، کمی رشد عضلانی داشتم. حس خیلی خوبی داشتم و به نظرم در آن بازی‌ها عالی کار کردم. سپس بعد بازگشت به اینجا، با سبک متفاوتی رو به رو شدم. نمی‌توان با حجم یکسانی از عضلات که در فوتبال ملی کارآمد هستند، در لیگ برتر هم بازی کرد. این چیزی بود که بلافاصله پس از بازگشت فهمیدم: «نمی‌توانم در این سبک با این وضعیت بازی کنم». فکر می‌کنم بعد جام جهانی واقعا کمی خسته بودم. اما پس از جام جهانی ۲۰۱۴ هم اوضاع همین طور بود و در بازگشت به اورتون با افتی واقعی رو به رو شدم. اما فکر می‌کنم حالا در سطح خیلی خوبی هستم و دوباره آمادگی لازم برای کار کردن را دارم.

نظر شما