شناسهٔ خبر: 29880391 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

شلیک پلیس به معترض فرانسوی از فاصله بسیار نزدیک + فیلم

پلیس و نیرو‌های امنیتی فرانسه در جریان تظاهرات اخیر در این کشور برای متفرق کردن معترضان جلیقه زرد دست به اقدامات خشونت‌آمیز شامل ضرب و شتم، شلیک گلوله پلاستیکی و استفاده از گاز اشک‌آور شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ویدئو‌های منتشر شده از سوی رسانه‌ها و خبرنگاران حاضر در تظاهرات فرانسه حاکی از شدت خشونت پلیس با معترضان است.

ویدئوی زیر لحظاتی را نشان می‌دهد که پلیس فرانسه یکی از معترضان را از ناحیه صورت و از فاصله بسیار نزدیک هدف گلوله قرار می‌دهد به گونه‌ای که این فرد به شدت مجروح شده و در اثر شدت ضربه تعادل خود را از دست می‌دهد و به روی زمین می‌افتد.
 
mp4
<div id="video-display-embed-code" ><script type="text/JavaScript" src="http://snn.ir/fa/news/play/embed/730337/490631?width=400&height=300"></script></div>

این ویدئو نیز نشان می‌دهد که پلیس فرانسه یکی از معترضان را هدف ضرب و شتم شدید قرار داده و سپس اقدام به اسپری کردن گاز اشک‌آور به سمت تصویربردار حاضر در صحنه می‌کند.
 
mp4
<div id="video-display-embed-code" ><script type="text/JavaScript" src="http://snn.ir/fa/news/play/embed/730337/490634?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما