شناسهٔ خبر: 29880247 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اظهار نظر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره برنده توپ طلا

زلاتکو کرانچار، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال امید کشورمان درباره کسب جایزه توپ طلا توسط لوکا مودریچ، صحبت های جالبی کرد.

صاحب‌خبر -

اظهار نظر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره برنده توپ طلابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم بهترین های فوتبال جهان ( THE BEST) که در پاریس فرانسه انجام شد، سرانجام لوکا مودریچ، هافبک کروات تیم رئال مادرید اسپانیا موفق شد طلسم 10 ساله کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را بشکند و این جایزه را از آن خود کند. پس از دریافت توپ طلا توسط لوکیتا (لقب لوکا مودریچ) انتقادات زیادی به فرانس فوتبال و این بازیکن وارد شد و برخی کارشناسان او را لایق این جایزه نمی دانستند.

زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران که برای استراحت در کرواسی به سر می برد، در گفت و گو با سایت ورزشی کرواسی درباره کسب توپ طلا توسط لوکا مودریچ بیان کرد: او بازیکن جاه‌ طلب و با انگیزه ای است و تلاش زیادی کرد تا بتواند به توپ طلا برسد. لوکا از همان ابتدا قدرت ذهنی بالایی داشت و توانست با تلاش و پشتکار به این جایگاه برسد.

او افزود: مودریچ می تواند برای دیگر بازیکنان یک الگو باشد و موفق شد با تلاش در رئال مادرید و تیم ملی کرواسی به روند مسی و رونالدو پایان دهد و توپ طلا را بدست آورد.

سرمربی تیم ملی امید فوتبال ادامه داد: رونالدو باید در این مراسم حاضر می‌ شد، چون زمانی هم تیمی مودریچ بود اما درباره مسی غیبت او را می‌شد حدس زد. زمانیکه در سال 2006 ، روبرت کواچ مصدوم بود و همه فکر می‌ کردند من بازیکن دفاعی را به تیم ملی دعوت می‌ کنم اما مودریچ درخشش را  در دینامو آغاز کرده بود و من او را دعوت کردم و از همان ابتدا نشان داد که بازیکن خوبی است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران درباره لوکا مودریچ

نظر شما