شناسهٔ خبر: 29879642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۳۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در استان گلستان پرداخت شد

R41471/P1377/S6,70/CT1

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان گلستان گفت: صندوق کارآفرینی امید از ابتدای سال تاکنون ۳۵ میلیارد تومان تسهیلات در استان گلستان پرداخت کرده است.

صاحب‌خبر -

حسن پهله‌وری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان درباره میزان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده در استان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 680 پرونده تسهیلاتی در صندوق کارآفرینی امید استان گلستان تشکیل شده که 35 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان با ارائه طرح‌های اشتغالزایی می‌تواند از تسهیلات اشتغالزایی استفاده کنند، تاکید کرد: متقاضیان تسهیلات در این صندوق می‌توانند متناسب با هر طرح تا سقف 15 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنند که این برای طرح‌های کلان و در استان تا سقف 2 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

پهله‌وری با اشاره به اینکه اعتبار در مرحله نخست 27 میلیارد تومان ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: در مرحله دوم هم همین میزان اعتبار برای صندوق در نظر گرفته می‌شود که تا پایان این ماه این میزان اعتبار ابلاغ خواهد شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان گلستان گفت: تاکنون 735 نفر در سامانه کارا ثبت‌نام کرده‌اند که 42 میلیارد تومان برای آنها اعتبار مصوب شده و 2 میلیارد تومان هم در حال بررسی است.

وی اظهار کرد:  از این میزان 40 میلیارد تومان در مرحله انعقاد قرارداد است که 35 میلیارد آن پرداخت شده و حدود 78 درصد صندوق کار آفرینی امید پرداختی داشته است.

انتهای پیام/ش

نظر شما