شناسهٔ خبر: 29878682 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

نماینده پارلمان لبنان: رژیم صهیونیستی حتی جرأت تفکر درباره حمله به لبنان را ندارد

ابنا

رئیس فراکسیون الوفاء للمقاومة پارلمان لبنان تأکید کرد که صهیونیست ها حتی جرأت تفکر درباره حمله به لبنان را نیز ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ «محمد رعد» رئیس فراکسیون الوفاء للمقاومة پارلمان لبنان در مراسمی که در منطقه نبطیه برگزار شد، گفت: مشکل عدم تشکیل دولت جدید لبنان کاملا داخلی است و از نخست وزیر مامور تشکیل کابینه نشأت می گیرد.

وی افزود: نخست وزیر در حال ارتکاب اشتباه است و مردم نباید پیامدهای این اشتباه را متحمل شوند. وی باید در مواضع خود تجدیدنظر کند به ویژه اینکه درصدد تشکیل دولت وحدت ملی با حضور همه گروه ها هستیم.

محمد رعد تصریح کرد: ما می خواهیم نمایندگان اهل تسنن مستقل نیز در دولت جدید مشارکت داشته باشند چرا که این مساله حق آنان است. ما وظیفه داریم از همپیمانان خود حمایت کرده و نباید به آنها پشت کنیم.

وی اظهار داشت: ما به یک الگو پایبند هستیم نه اشخاص. ما نسبت به کسی کینه نداریم و با همگان همکاری می کنیم تا دولت و وطن را بسازیم.

نماینده پارلمان لبنان ادامه داد: کسی که به تغییرات و پیروزی های شگفت انگیز در منطقه چشم دوخته است، در توهم بسر می برد. منطقه به گزینه قطعی خود رسیده و جبهه گیری ها هم برای همه آشکار شده است.

محمد رعد تأکید کرد که دشمن صهیونیستی که به عربده کشی و تهدید می پرداخت امروزه نسبت به تعرض علیه مقاومت در لبنان خودداری می کند و حتی جرأت تفکر درباره حمله به این کشور را ندارد.

وی خاطرنشان ساخت: در لبنان مردانی حضور دارند که اراده و پیروزی و استقامتی الهی دارند و در برابر هر تجاوزی ایستادگی خواهند کرد و امنیت و ثبات و آرامش را برای ملت محقق کرده اند.

............

پایان پیام/ 326

نظر شما