شناسهٔ خبر: 29878468 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جنبش دانشجویی گفتمان انقلابی را ترویج کند

بوشهر- ایرنا- مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: حرکت جنبش دانشجویی باید به سمت مطالبه گری و ترویج گفتمان انقلابی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام عباس دشتی روز دوشنبه در گردهمایی مسئولان، معاونان و مدیران اجرایی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر به مناسبت 16 آذر روز دانشجو افزود: جنبش دانشجویی باید روحیه انقلابی را به جامعه تزریق و بصیرت و آگاهی مردم را افزایش دهد.
وی با بیان اینکه دانشجو مؤذن جامعه است و اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌ شود اظهار داشت: زمانی که جامعه دچار خواب غفلت شده، دانشجو با قلم و اندیشه خود آن جامعه را به حرکت وا داشته و زنده می ‌کند و اگر افولی در جامعه و آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب رخ دهد با عزمی راسخ به صحنه می‌آید.
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: 16 آذر یک واقعه تاریخی ماندگار است که سابقه 65 ساله دارد و هدف از این جنبش حرکت جوانان به ‌سوی اصلاح وضعیت کشور و ایستادگی در برابر استکبار و استبداد بود.
دشتی با اشاره به تعبیر خاص رهبر معظم انقلاب نسبت به دانشجویانی که آنان را افسران جنگ نرم عنوان کردند، افزود: دانشجویان و جوانان انقلابی باید برای دفاع از انقلاب و حراست از ارزش‌های انقلابی و دینی به شکل آتش به اختیار وارد عمل شده و تکلیف مدارانه و توأم بابصیرت به ایفای نقش بپردازند.
وی بیان کرد: جنبش دانشجویی در قاموس یک حرکت عدالت طلبانه باید ضمن تلاش دائمی و جهاد علمی، وظیفه پیام‌رسانی با همان روشنگری و تبیین را فراموش نکند تا به این طریق بتواند به اهداف متعالی خود نائل شود.
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: جنبش دانشجویی باید به جامعه بفهماند که مستکبر همیشه مستکبر بوده و اگر در دوره ای نیز در لباس دوست ظاهر شود فریب آن را نخورند وبرای تبیین مباحث در جامعه و روشنگری برمبنای نگاه انقلابی و عادلانه سعی و تلاش کنند.
6043/6047

نظر شما