شناسهٔ خبر: 29876649 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ورمزیار: استقلال با باقری تغییر تاکتیک داده است

بازیکن و رئیس سابق آکادمی تیم استقلال گفت: جوانان تیم می‌توانند از نظر فنی جای مجتبی جباری یا جپاروف را بگیرند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

با صادق ورمزیار بازیکن و رئیس سابق آکادمی تیم استقلال درخصوص برد قاطعانه برابر سپیدرود و همین‌طور برنامه‌های پیش‌روی آبی‌پوشان به صورت تلفنی به گفتگو نشستیم.
*استقلال در پیروزی‌های متوالی هت‌تریک کرد!
بله، خدا را شکر بازی خوبی را از استقلال دیدیم. آبی‌ها خیلی مسلط و خوب شروع کردند. آن‌ها دوباره و مثل دیدار با صنعت نفت زودهنگام به گل رسیدند و شیرازه حریف از هم پاشید.
* به نظر شما استقلال چه تغییراتی در کار تاکتیکی داشته است؟
فرشید باقری جزو بهترین‌های تیم شده و در خط جلوی استقلال حضوری فعال دارد. ترکیب تیم از سوی کادر فنی تقریباً به تعادل رسیده است. خوشبختانه به جایی رسیده‌ایم که مرتضی تبریزی به عنوان یار جایگزین به بازی می‌آید و باانگیزه بازی می‌کند. آمدن جوانان هم در این چند بازی تأثیرگذار بوده!
* چطور؟
بازیکنی مثل رضا آذری یا صیادمنش به بازی می‌آیند و چقدر باکیفیت بازی می‌کنند. روز جمعه بازی آذری را که دیدم، غبطه خوردم که چرا بیشتر از این برای استقلال به میدان نرفته است. امیدوارم در آینده کادرفنی روی او حساب بیشتری باز کند. این جوانان می‌توانند از نظر فنی جای مجتبی جباری یا جپاروف را بگیرند.
* استقلال در آخرین مسابقه پیش از پایان تعطیلات نیم‌فصل به مصاف پدیده می‌رود!
درست است که مسابقه سختی است، اما بعد از ۳ پیروزی پیاپی آبی‌ها از لحاظ روحی – روانی به اوج رسیده‌اند. هماهنگی بین بازیکنان تیم کاملاً مشهود است و نسبت به قبل متمایز شده است.
* پدیده صدرنشین را چطور می‌بینید؟
پدیده با هدایت یحیی گل‌محمدی تیم خطرناک و پرمهره‌ای است. نسبت به دیگر تیم‌ها متفاوت بازی می‌کند و بی‌دلیل در صدر جدول قرار ندارد. مطمئناً تقابل استقلال و پدیده حساس و جذاب خواهد بود.
* فکر می‌کنید عیار شاگردان شفر برابر پدیده مشخص می‌شود؟‌
نمی‌شود به طور قطع این را گفت. اتفاقاً تیم‌های ته جدول به زعم بنده خطرناک‌تر و با انگیزه‌تر هستند.
* تعطیلات پیش رو به نفع استقلال است یا به ضررش؟
آبی‌ها می‌توانند استفاده خوبی از تعطیلات ۵۰ روزه کنند، چون مجموعه تیم بعد از گذشت این مدت به مرز آمادگی نزدیک شده و این وقفه مطمئناً می‌تواند مثمرثمر باشد.

 

نظر شما