شناسهٔ خبر: 29876551 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

استکی در گفت‌وگو با میزان:

احدی را در سالن مسابقات ندیدم/ از استقبال مردم خونگرم خوزستان شوکه شدیم

خبرگزاری میزان- علیرضا استکی سرمربی سابق تیم ملی بوکس گفت: من به همراه امیر علی اکبری در مراسم افتتاحیه مسابقات بوکس حضور پیدا کردیم و از استقبال بی نظیر مردم خونگرم خوزستان شوکه شدیم.

صاحب‌خبر -

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص مراسم افتتاحیه رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان اظهار داشت: مراسم بسیار خوبی در خوزستان برگزار شد و جا دارد از حسین ثوری و سیامک صالحی تشکر کنم که زحمات زیادی متحمل شدند. من به همراه امیر علی اکبری در این مراسم حضور پیدا کردیم و از استقبال بی نظیر مردم خونگرم خوزستان شوکه شدیم.

مربی اختصاصی امیر علی اکبری افزود: اینکه قهرمانان بزرگی مثل امیر علی اکبری در چنین مراسمی حضور پیدا کنند باعث می‌شود توجه جوانتر‌ها به بوکس بیشتر شود و از افشین حیدری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان هم تشکر می‌کنم که با این حرکت هوشمندانه، بوکس را بهتر به مردم معرفی کرد.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس در خصوص سطح فنی رقابت‌ها گفت: روز اول مسابقات را از نزدیک دیدم و معمولا در نخستین روز نمی‌شود پدیده خاصی پیدا کرد و برای اینکه بهترین نفرات مشخص شوند، باید حداقل تا نیمه نهایی صبر کنیم.

وی با بیان این مطلب که مسابقات قهرمانی کشور بهترین راه برای پیدا کردن استعداد‌های بوکس است، تصریح کرد: زمانی که هدایت تیم ملی را بر عهده داشتم بوکسور‌هایی مثل پویا ناوی، شاهین موسوی، سجاد کاظم‌زاده و ... را از دل رقابت‌های انتخابی پیدا کردم و حالا هم کادر فنی باید دقت کند تا کسی از نظرش پنهان نماند. البته من در روز اول اکبر احدی را در سالن مسابقات ندیدم، اما اگر او برای دیدن مسابقات به خوزستان برود، می‌تواند بوکسور‌های خوبی پیدا کند.

استکی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل مشغله کاری پس از پایان رقابت‌های روز نخست به تهران برگشتم و حالا رئیس فدراسیون از من خواسته تا برای روز فینال هم به خوزستان بروم و به همین خاطر احتمال دارد در روز فینال هم در سالن مسابقات حاضر شوم.

انتهای پیام/

نظر شما