شناسهٔ خبر: 29876521 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های مدارس شاهد در دستور کار است

مشاور وزیر و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی طرح شاهد با ایجاد سبک منسجم در بین مدارس در دستور کار است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  رزاقی مشاور وزیر و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در آئین افتتاحیه دوره آموزشی کیفیت‌بخشی مدارس شاهد قطب کشوری که در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد گفت: همه ما وام‌دار خون شهدا، شکیبایی و بردباری خانواده آنان هستیم و در راهی که قدم برمی‌داریم باید روح شهدا، بازماندگان و ایثارگران از ما راضی باشند.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال یک الگو و سبک منسجم مدیریتی در مدارس شاهد کشور هستیم گفت: چارچوب فعالیت مدارس شاهد یکسان است اما محتوا می‌تواند متناسب با مقتضیات متفاوت باشد.

مشاور وزیر و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی طرح شاهد با ایجاد سبک منسجم در بین مدارس و در راستای استانداردسازی این مدارس بر مبنای تکلیفی است که اساسنامه شاهد بر عهده ستاد مرکزی شاهد آموزش و پرورش قرار داده است.

رزاقی با بیان اینکه ما به دنبال ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و اجرایی در مدارس هستیم، افزود: مدرسه کیفی، مدرسه‌ای است که مبتنی بر استعداد، قابلیت و توانایی دانش آموز فعالیت می‌کند.

گفتنی است؛دوره آموزشی کیفیت‌بخشی مدارس شاهد قطب کشوری با حضور 110 نفر از کارشناسان و مدیران مدارس شاهد دوره ابتدایی و متوسطه اول استان‌های ایلام، زنجان، همدان و کردستان در باشگاه فرهنگیان سنندج آغاز شد.

انتهای پیام/م

ضرورت ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و اجرایی در مدارس کشور

 

نظر شما