شناسهٔ خبر: 29876095 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

بهنام بانی وزن کم کند بی‌مزه می‌شود‌!

سرمربی تیم ستارگان هنر آبی به خبرورزشی گفت: برخی هنرمندان و آرتیست‌ها هستند که نان شکل و قیافه‌شان را می‌خورند تا مردم دوست‌شان داشته باشند.

صاحب‌خبر -
صراط:
حسن روشن سرمربی تیم ستارگان هنر آبی درباره اتفاقات رخ داده در خلال برگزاری دیدار خیریه پنج‌شنبه هفته قبل با خبرورزشی حرف زد. او درباره استقلال و برد ۵ گله‌اش هم حرف زد و معتقد بود همه این نتایج را باید از چشم شفر دید.
* بازی ستارگان هنر با درگیری همراه شد؟
بالاخره برخی اتفاقات از سر تعصب بالای بازیکنان به تیم و رنگ مورد علاقه‌شان رخ می‌دهد و در فوتبال این مسائل طبیعی است.
* نتیجه عادلانه بود؟
اتفاقاً خیلی خوب شد که بازی ۴-۴ شد، چون دیدار خیرخواهانه بود دوست داشتیم همه چیز بین آبی و قرمز مساوی باشد.
* جر و بحث خداداد و ستار بر سر چه بود؟
دیگر این موضوع گذشته و نباید درباره اش صحبت کرد. ستار که دچار شکستگی پا شده و بنده‌خدا وضعیت بدی دارد.
* چطور بهنام بانی را فوروارد گذاشتید؟
اول بازی که نمی‌شناختمش و، چون دیدم وزن بالایی دارد او را وسط گذاشتم که زود هم بیرون آمد. بعد دیدم خیلی باتعصب است و می‌گفت: مرا به زمین بفرستید تا بروم گل بزنم من هم او را فوروارد گذاشتم و اتفاقاً رفت و گل هم زد! خوب هم بود.
* بعد از بازی توصیه‌ای به او نکردید که وزنش را پایین بیاورد؟
برخی هنرمندان و آرتیست‌ها هستند که نان شکل و قیافه‌شان را می‌خورند تا مردم دوست‌شان داشته باشند. او هم اگر لاغر کند و وزنش را کاهش دهد بی‌مزه می‌شود.
* استقلال هم که ۵ گل به سپیدرود زد.
از قبل هم گفته بودم همه نتایج را باید از چشم شفر دید. الان هم همان حرف را تکرار می‌کنم. اگر در روز‌های باخت می‌گفتیم تیم را مدیران قبلی بستند، اما شفر این نفرات را خواسته بود و علیه آن‌ها شعار می‌دادیم حالا هم که تیم برده باید خوبش را بگوییم. متأسفانه برخی مدیران ما هستند که وقتی مجموعه‌شان نتیجه نمی‌گیرد همه شکست‌ها را به گردن قدیمی‌ها می‌اندازند و وقتی موفقیتی برایشان رقم می‌خورد به حساب خودشان می‌گذارند. این رسم جوانمردی نیست.
* مهمترین دستاورد این برد چه بود؟
اینکه دل هوادار خوش شد. هوادار کاری به این مسائل ندارد و فقط برد می‌خواهد. آن‌ها پرسپولیس را در فینال لیگ قهرمانان آسیا دیده‌اند و دل‌شان موفقیت استقلال را می‌خواهد. البته این تیمی که من می‌بینم در حد قهرمانی لیگ نیست.
* آسیا چطور؟
در حد آسیا هم نیست. اگر با همین تیم راهی لیگ قهرمانان شوند فقط مخارج بی‌دلیلی را روی دوش باشگاه می‌گذارند و بعد باز هم نتیجه نمی‌گیرند.
* برخی بر این اعتقادند که استقلال سه تیم ضعیف و بحران‌زده را شکست داده و شانس آورده است.
به هر حال شانس هم بخشی از ورزش و زندگی است. خدا کند این نتایج ادامه داشته باشد ولی باید این را دانست که با یکی، دو برد بهار نمی‌شود. هر زمان این پیروزی‌ها انسجام و تداوم داشته باشد به درد می‌خورد.
 

نظر شما