شناسهٔ خبر: 29876094 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

گزارش عملکرد حمایتی سال ٩٦ بنیاد رودکی منتشر شد

بنیادرودکی در ادامه مرحله اول روند شفاف سازی اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گزارش عملکرد حمایتی سال ٩٦ در بخش های مختلف نمایشی، برگزاری همایش و مراسم فرهنگی هنری، آموزش، تولید و خرید آثار هنری، ارکستر، تولید و اجرای آثار موسیقی را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

- اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا ، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این بنیاد در سال گذشته در مجموع مبلغ ١٥٣هزار و ٢٦ میلیون ریال در حوزه های مختلف حمایت داشته است.

بر این اساس، بنیاد رودکی در این بازه زمانی، ٢٩ مورد حمایت از تولید و اجرای آثار نمایشی به مبلغ ١٦هزار و ٥١٤ میلیون ریال، ٣٣ مورد حمایت و مشارکت در برگزاری همایش و مراسم فرهنگی و هنری به مبلغ ١٢هزار و ٧٤٦ میلیون ریال و ٨ مورد حمایتی از آموزش، تولید و خرید آثار هنری به مبلغ ١٥هزار و ٣٦٦ میلیون ریال داشته است.

مهدی شمسایی: مبلغ ادعایی حمایت بنیاد رودکی خسارت اجرای «شاخ نبات» است

توضیحات علی اکبر صفی پور درباره ابهامات مالی بنیاد رودکی

بر اساس گزارش بنیاد فرهنگی رودکی، حمایت های این بنیاد در حوزه هزینه های ارکستر ٧ مورد به مبلغ ٩٥هزار و ٩٤٨ میلیون ریال بوده است.

این گزارش می افزاید، بنیاد در سال گذشته ٨٦ مورد حمایت از تولید و اجرای آثار موسیقی به مبلغ ١٢هزار و ٤٥٢ میلیون ریال داشته است.

فایل جدول گزارش حمایتی بنیاد فرهنگی رودکی در ذیل قابل مشاهده است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما