شناسهٔ خبر: 29875642 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

دهقانی‌فیروزآبادی:

تقویت بنیه دفاعی در شرایط امروز منطقه از اولویت‌های کشور است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مسلح با کمترین امکانات، امنیت کشور را تأمین کرده‌اند، لذا تقویت بنیه دفاعی از اولویت‌های کشور است.

صاحب‌خبر -

کمال دهقانی‌فیروز‌آبادی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به تحولات منطقه و توطئه‌های خارجی علیه کشورمان اظهار کرد: تقویت بنیه دفاعی در شرایط کنونی منطقه از اولویت‌های کشور است.

وی با بیان اینکه باید از نیروهای مسلح کشورمان اعم از سپاه و ارتش با افتخار یاد کنیم که با کمترین امکانات، امنیت را برای کشور به ارمغان آورده‌اند، گفت: بودجه دفاعی کشور ما به شکلی نیست که بخواهیم از کشورهای دیگر تجهیزات دفاعی خریداری کنیم، اما با تلاش نیروهای مسلح اکنون بهترین تسلیحات بازدارنده را در صنایع دفاعی کشور داریم.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه با استعانت از دانش بومی و توان نخبگان داخلی، مدرن‌ترین فناوری‌ها را در عرصه‌های مختلف دفاعی اعم از ساخت زیردریایی، کشتی، موشک، پهپاد و ... در اختیار داریم، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در میان کشورهای منطقه از کمترین بودجه دفاعی برخوردارند و حتی کشورهایی که عرض و طولشان به اندازه کوچکترین استان کشور ماست، برای صنایع نظامی خود بودجه‌ای بسیار کلان‌تر از آنچه ما در اختیار نیروهای مسلح گذاشتیم، هزینه می‌کنند.

دهقانی‌فیروز‌آبادی تأکید کرد: با افتخار اعلام می‌کنیم که تجهیزات دفاعی کشورمان را خودمان می‌سازیم. بنابراین باید برای بودجه نظامی و دفاعی اهتمام بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/4034/ن

نظر شما