شناسهٔ خبر: 29875277 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

مردم دنیا دیگر با هیاهوهای تبلیغاتی فریب نمی‌خورند

عضوهیئت رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس می گوید:ادعای حفر تونل در سرزمین های اشغالی یک بهانه برای شروع جنگ، بیشتر نیست.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

سیدناصر موسوی لارگانی با اشاره به موضوع هشدار اسرائیل به حزب الله به بهانه  حفر تونل های هجومی در شمال فلسطین،گفت:اسرائیل این رژیم اشغالگر غاصب و کودک کش چندین مرتبه ورود کرده برای جنگ با مردم مظلوم و بی‌دفاع و مردم بی دفاع فلسطین با دست خالی در مقابل آن ایستاده‌اند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با اشاره به جنگ های حزب الله و رژیم صهیونیستی در ادامه مطرح کرد:یک جنگ ۳۳ روز طول کشید و یک جنگ ۲۲ روزه ، یک جنگ دیگر دو روز بیشتر نتوانست در مقابل مقاومت مردم فلسطین مقاومت کنند و دوام بیاورند.

وی با بیان اینکه حزب الله نیازی به حفر تونل ندارد،مطرح کرد:نیازی نیست که حزب الله، تونلی حفر کنند و بخواهند از طریق تونل به اسرائیل هجوم بیاورند. 

تاکید کرد:خود اشغالگران قدس،آمریکا و ایادی آن می‌دانند که مردم فلسطین برای امکانات اولیه خود مشکل دارند،چه برسه به اینکه یک تونلی با وسعت و گستردگی که بتوانند به صورت تهاجمی حمله کنند و یک تونل وسیع و طولانی از نظر طول و عرض را بخواهند ایجاد کنند.

مردم فلسطین و لبنان با کشته شدن عقب نشینی نمی کنند

موسوی لارگانی با بیان اینکه قطعاً ادعای حفر تونل در سرزمین های اشغالی یک بهانه بیشتر نیست،مطرح کرد:ادعاها درباره حفر تونل بهانه ای برای جنگی دیگر است،اشغالگران قدس این را باید بدانند که یک زمانی مردم فلسطین تنها سلاحشان قلوه سنگ بود، ولی الان موشک هایشان قلب تل‌آویو را به لرزه درمی آورد و مورد هدف قرار می دهند.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است؛زمانی که بیایند و مردم بی دفاع فلسطین را ،کودکی که در آغوش پدر پناه برده را به رگبار ببندند و کسی هم با آنها کاری نداشته باشد؛دیگر گذشته است و فلسطینی ها هم از نظر امکانات تسلیحاتی توانستند پیشرفت هایی داشته باشند هم اینکه مقاومتشان در مقابل رژیم اشغالگر قدس بسیار بالا است.

وی با اشاره به انکه مردم فلسطین و لبنان با کشته شدن عقب نشینی نمی کنند،اظهار کرد:باتوجه به فرمایش امام راحل که فرمودند" هر چه ما را بکشید ما مقاوم‌تر می‌شویم" و مردم فلسطین هم این از این سخن امام(ع) درس گرفتند و هر چه شهید بدهند بازهم مقاوم تر می شوند.

برای آغاز جنگ،حفرتونل را بهانه نکنند

عضوفراکسیون فرهنگیان مجلس بابیان این که من مطمئنم که این مردم در مقابل جنگ تمام عیاری که از جانب آمریکا ،اسرائیل و آل سعود صورت میگیرد مقاومت می کنند،تصریح کرد:آل سعود خبیث که دم از دفاع از اهل تسنن می زند؛ولی مردم بی دفاع غزه که همه اهل تسنن هستند را به خاک و خون می کشد و کمک مالی می کند و مفتی عربستان کمک به آنها را حرام دانست این را بداند که در مقابل این مردم نمی تواند مقاومت کند.

 عضوهیئت رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس با تاکید براینکه اگر می‌خواهند جنگ را شروع کنند بهانه تونل را مطرح نکنند،افزود:اگر اسناد و مدارکی دال بر حفر تونل دارند،باید به گوش جهانیان برسانند؛قطعاً مردم دنیا بیدار شده‌اند،الان چند روزی است که در فرانسه در مقابل دولت ایران ایستاده اند،در کشورهای دیگرهم همینطور. دیگر زمانی است که مردم دنیا با هیاهوی تبلیغاتی فریب نمی‌خورند.

به گزارش خانه ملت؛جان بولتون در صفحه شخصی خود نوست:واشنگتن از اسرائیل در عملیاتی که برای نابودسازی تونل‌های هجومی حزب‌الله در مرزهایش با لبنان کلید زده، حمایت می‌کند.

مشاور امنیت ملی آمریکا در ادامه از حزب الله خواست حفر تونل‌هایی که به داخل اراضی اشغالی منتهی می‌شوند را پایان داده و از ایجاد تنش و درگیری خودداری کنند.به شکل گسترده‌تر ایران و تمامی دست‌نشانده‌هایش را به توقف اقدامات خصمانه‌ و تحریک‌آمیز در سطح منطقه‌ای که خطری غیرقابل قبول برای اسرائیل و امنیت منطقه ایجاد می‌کند، دعوت می‌کنم.

ارتش رژیم صهیونیستی چندی پیش از آغاز عملیاتی با عنوان "سپر شمال" با هدف شناسایی و انهدام تونل‌هایی خبرداد که گفته می‌شود حزب‌الله لبنان آنها را تا داخل اراضی اشغالی حفر کرده است.

 

نظر شما