شناسهٔ خبر: 29874268 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

الگوی پژوهش در قرآن کریم ارائه می‌شود

گروه جامعه ــ‌ اولین نشست تخصصی ارائه الگوی پژوهش در قرآن کریم از سوی مدرسه دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ اولین نشست تخصصی ارائه الگوی پژوهش در قرآن کریم با محوریت معرفی پژوهش‌های روانشناسی با رویکرد تدبری طی ۲۵ آذرماه، از ساعت 9 تا 12 برگزار می‌شود.

در این نشست، حول محور بایسته‌ها و چشم‌انداز روانشناسی اسلامی،‌ روش‌شناسی پژوهش در قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) و بررسی روند انجام موضوعات در هسته پژوهشی روانشناسی اسلامی دانشگاه تهران بحث و گفت‌و‌گو به  عمل می‌آید.

در این نشست تخصصی، به معرفی پژوهش‌های انجام شده یا در حال انجام با رویکرد تدبر در قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) در حوزه‌های معناشناسی تا درمان افسردگی، معناشناسی اضطراب، آسیب‌های روانی، پروتکل درمانی میگرن، تیپ‌شناسی شخصیت، استعدادشناسی، روان درمانگری و ... پرداخته می شود.

علاقه‌مندان برای حضور در نشست تخصصی ارائه الگوی پژوهش در قرآن کریم می‌توانند 25 آذرماه به دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران، به نشانی بزرگراه چمران، زیر پل نصر، خیابان کاردان مراجعه کنند.

همچنین نمایشگاه آثار انتشارات قرآن و اهل بیت نبوت(ع) از 20 تا 27 آذرماه جاری، در دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران برپا می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما