شناسهٔ خبر: 29874200 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نخستین ارز دیجیتال بومی در آذربایجان‌ غربی به زودی عمومی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، همایش خوداشتغالی و کسب و کار فضای مجازی با محوریت ارز دیجیتال بومی و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال در ارومیه برگزار شد.این

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، همایش خوداشتغالی و کسب و کار فضای مجازی با محوریت ارز دیجیتال بومی و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال در ارومیه برگزار شد.

نخستین ارز دیجیتال بومی در آذربایجان‌ غربی به زودی عمومی می‌شود

این همایش با هدف آشنایی و آگاه‌سازی جوانان با کسب و کارهای مجازی و ارز دیجیتال با حضور جمعی از دانشجویان و جوانان جویای کار برگزار شد و مشاوران اقتصادی و فعالان عرصه کسب و کار مجازی آموزش‌های لازم را به متقاضیان و شرکت‌کنندگان ارائه کردند.

مؤسس شرکت تعاونی فناوری اطلاعات و کسب و کار امید آذربایجان غربی در این همایش با بیان اینکه این استان دارنده بیشترین نخبه در بحث فناوری اطلاعات است، افزود:

متأسفانه به دلیل عدم پرداخت به این موضوع و حمایت‌های ناکافی شاهد مهاجرت این افراد از آذربایجان غربی هستیم.

عرب خدایی اضافه کرد:

بزرگ‌ترین گروه انیمیشن و گیم سازی کشور در آذربایجان غربی شکل‌گرفته اما تا به حال معرفی و توجه خوبی به این موضوع صورت نگرفته است.

وی از ایجاد اولین ارز دیجیتال بومی در استان خبر داد و گفت:

این ارز دیجیتال بومی تولیدشده توسط شرکت تعاونی فناوری اطلاعات و کسب و کار امید با نام DRICK به‌زودی عمومی خواهد شد و علت نام‌گذاری آن هم به دلیل نام‌گذاری اولین سکه تاریخی دنیا بوده است.

مؤسس شرکت تعاونی فناوری اطلاعات و کسب و کار امید آذربایجان غربی ارز دیجیتال DRICK را به‌عنوان اولین ارز تولیدی بخش خصوصی در کشور قلمداد کرد و اظهار داشت که این ارز قابل‌تبدیل به همه ارزهای مجازی دنیا است و به‌زودی در تمامی کشورهای همسایه ایران عرضه خواهد شد.

عرب خدایی اظهار کرد:

بیشترین هدف ما نگاه به ایرانیان مقیم سایر کشورها است تا انتقال ثروت و دارایی آنها به داخل ایران به‌راحتی از طریق ارز دیجیتال انجام شود.

در ادامه همایش کارگاه‌های آموزشی ارز دیجیتال و نحوه کسب و کار مجازی برگزار شد و فرصت‌ها و تهدیدهای این نوع کسب و کارها موردبحث و بررسی قرار گرفت.

print

نظر شما