شناسهٔ خبر: 29874047 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رازهای واتساپ تا شهرک جدید گوگل

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

سرویس پیام رسان واتساپ به علت سرعت و دقت بالا جزو محبوب ترین پیام رسانها محسوب می شود. اما شاید بسیاری از کاربران واتساپ ندانند با چند ترفند ساده می توانند از این پیام رسان استفاده های بهتری داشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کیبورد موسوم به«Delux» یکی از زیباترین کیبوردهایی است که امسال طراحی شده است. این کیبورد زیبا کارایی فوق العاده ای دارد و برای علاقه مندان به کالاهای فانتزی کاربردی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

طی هفته های گذشته آمارهای بالایی در مورد تصادف سرنشینان اسکوترهای برقی ایالات متحده با خودروها یا برخورد این افراد با عابران پیاده منتشر شده است؛ آماری که نشان می دهد حتی اسکوترهای برقی هم نیاز به نظارت دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پژوهشگران موسسه MIT  نوعی روبات هوشمند طراحی کرده اند که می تواند گلدانها را به طور خودکار به نقاط آفتابی خانه حرکت دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها ثروتمندان برای سر کار رفتن از روشهایی جدید استفاده می کنند، که پرواز با هلیکوپتر یکی از جالب ترین روشهای آنان محسوب می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

حضور در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی اغلب بدون عکس رخ نمی دهد. درواقع بسیاری از کاربران به راحتی تصاویر خود را در فضای مجازی قرار می دهند اکنون با چند ترفند و توصیه مهم در مورد تصاویر مجازی با شما همراه خواهیم بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل برنامه های بزرگی برای شهرک اختصاصی خود دارد. شهرکی که احتمالا از برترین ایده های سال آتی میلادی خواهد بود و قرار است کارمندان گوگل را در خود جای دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما