شناسهٔ خبر: 29873837 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سفیر اندونزی وارد آبادان شد

امشب در میان استقبال برخی مسئولان آبادان و منطقه آزاد آزاد اروند، «اوکتاونیو علیمودین» در راس هیئتی از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی وارد آبادان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند در حاشیه استقبال  سفیر اندونزی با بیان اینکه سفر سفیر اندونزی در ایران به منطقه با دعوت رسمی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان انجام شده، گفت: سفیر اندونزی طی سفر دو روزه اش به منطقه از زیرساخت‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش‌های تجاری، صنعتی و گردشگری منطقه بازدید می‌کند.

سید علی موسوی افزود: بازدید از بازار‌های شهر، بندر آبادان، مرز تجاری شلمچه و نشست و بحث و تبادل نظر با فعالان حوزه‌های مختلف اقتصادی منطقه در محل اتاق بازرگانی از دیگر برنامه‌های سفیر اندونزدی در منطقه است.

وی با اشاره به فعالیت‌های موفق اندونزی در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی اظهار کرد: در منطقه ما نیز در زمینه‌های یاد شده ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد که می‌تواند زمینه ساز سرمایه گذاری‌ها و فعالیت‌های دوجانبه باشد.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند ارتباطات بسیار خوب کشور ما با اندونزی در زمینه‌های تجاری، فرهنگی و مذهبی را یادآور شد و تصریح کرد: قرار است تا اتاق بازرگانی آبادان به عنوان مُعین ایران در کشور اندونزی در پایان این سفر دو روزه سفیر اندونزی به منطقه آزاد اروند، تفاهمنامه همکاری خوبی در زمینه‌های مختلفی را به امضاء برسانند.

انتهای پیام/پ

سفر سفیر اندونزی به آبادان 

نظر شما