شناسهٔ خبر: 29873166 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر انگلیس؛

نیوکاسل مغلوب ولورهمپتون شد

تهران-ایرنا- بازیکنان تیم نیوکاسل یکشنبه شب با نتیجه 2 بر یک مغلوب تیم ولورهمپتون شدند و هواداران خود را در این فصل بیش از گذشته ناامید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ هواداران این تیم که ارائه بازی زیبا و کسب سه امتیاز آن را از تیم خود انتظار می کشیدند با شکست تیم محبوب خود برابر تیم نه چندان مطرح ولور همپتون سرخورده به خانه های خود بازگشتند.
شاگردان«رافائل بنیتز» در تیم نیوکاسل درادامه رقابت های هفته شانزدهم لیگ جزیره امشب مقابل ولور همپتون در ورزشگاه« سنت جیمز پارک» صف آرایی کرده اما برخلاف انتظار نه تنها از پس این تیم برنیامده بلکه با گل دقایق پایانی «دوترنی» که در وقت های اضافه نیمه دوم به ثمر رسید این بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار و تساوی را با شکست عوض کردند.
ابتدا «یوتا» دردقیقه 17 برای تیم ولور همپتون گلزنی کرد و تیم خود را پیش انداخت اما درادامه در دقیقه 23 «پرز» گل تساوی بخش نیوکاسل را درون دروازه حریف جای داد اما این پایان کار در این دیدار نبود و با گلی که «مت دوترنی» دردقیقه 5+ 90 برای تیم ولور همپتون به ثمر رساند تمامی رویاهای بنیتز برای کسب هر سه امتیاز این بازی بر باد رفت.
تیم نیوکاسل با کسب این نتیجه و 13 امتیاز همچنان در رده پانزدهم ماند این درحالی است که بازیکنان تیم ولورهمپتون نیز با هر 3 امتیاز این دیدار 22 امتیازی شده و به رده دهم صعود کردند.
تیم های لیورپول، منچسترسیتی و چلسی هم اکنون عناوین اول تا سوم جدول رده بندی این مسابقات را دراختیار خود دارند.
تیم اورتون درآخرین دیدار هفته شانزدهم فردا(دوشنبه) با تیم واتفورد روبه رو خواهد شد.
ورزشی**9144**1859

نظر شما