شناسهٔ خبر: 29872721 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری یک رویداد رسمی توسط آنر

شرکت آنر قصد دارد در تاریخ ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) یک رویداد رسمی برگزار کند اما مشخص نیست که در این رویداد چه محصولی رونمایی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

برگزاری یک رویداد رسمی توسط آنربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آنر برنامه‌ریزی کرده تا در تاریخ 10 دسامبر (19 آذر) یک مراسم ویژه برگزار کند و این خبر را از طریق شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشت. پیش از این، هوآوی اعلام کرده که nova 4 را با یک دوربین سلفی داخل حفره نمایشگر در تاریخ 17 دسامبر (26 آذر) و آنر هم 22 ژانویه سال بعد میلادی (2 بهمن) قصد معرفی Honor View 20 را با همین ویژگی در شهر پاریس دارد. با اطمینان می‌توان گفت که هوآوی برای مراسم 10 دسامبر برند آنر خود تاریخی اتفاقی انتخاب نکرده است. سامسونگ هم قصد دارد 10 دسامبر گوشی هوشمند جدید خود، Galaxy A8s را با نمایشگر Infifnity-O معرفی کند.

اگر تاریخ اعلام شده توسط هوآوی برای معرفی یک گوشی هوشمند جدید نباشد، می‌توان در این انتظار بود که واحد پردازش گرافیکی Turbo 3.0 را معرفی کند. در هر صورت، باید منتظر ماند تا 10 دسامبر، تاریخ مراسم ویژه آنر برگزار شود تا خبرهای این روز جالب به انتشار برسد.

برگزاری یک رویداد رسمی توسط آنر

بیشتر بخوانید: سیستم عامل جدید گوگل روی گوشی هوآوی تست می‌شود

انتهای پیام/

آنر 10 دسامبر مراسمی رسمی برگزار خواهد کرد

نظر شما