شناسهٔ خبر: 29872386 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

یواخیم لوو: رئال مادرید برای هر مربی گزینه جذابی است؛ نویر در یورو 2020 شماره یک آلمان خواهد بود

حسین بیجاری

سرمربی تیم ملی آلمان در مورد اتفاقات جام جهانی و آینده کاری خود مصاحبه کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- یواخیم لوو تاکید که دوران مربی گری ش در تیم ملی آلمان به پایان خواهد آمد و احتمالا آینده حرفه ای او، خارج از فوتبال آلمان خواهد بود.  

به گزارش مارکا، یوآخیم لوو با تیم ملی آلمان توانست در جام جهانی 2014 قهرمان شود، اما در سال 2018 عملکرد ضعیفی هم در جام جهانی روسیه و هم لیگ ملت های اروپا از خود بر جای گذاشت. یوآخیم لوو در مصاحبه خود در مورد آینده کاری خود گفت:

من متوجه شده ام که بخش اعظم دوران سرمربی گری من در تیم ملی آلمان گذشته است و باید در مورد این که در آینده چه کاری را انجام خواهم داد، فکر کنم. در ذهن من، هدایت یک تیم باشگاهی است؛ کاری که قبل از دوران هدایت تیم ملی آلمان انجام دادم. ترجیح می دهم که در فوتبال آلمان ادامه ندهم و فکر می کنم که آینده من به احتمال زیاد خارج از آلمان خواهد بود. رئال مادرید؟ آن ها یک باشگاه جذاب برای هر مربی هستند.

لوو در مورد خداحافظی مسوت اوزیل از تیم ملی گفت:

فوق العاده ناامید شد که او شخصا مرا از تصمیم خود مطلع نکرد. هر کسی می داند که من آماده صحبت کردن هستم، اما تاکنون سیگنالی از طرف مسوت دریافت نکرده ام. من می خواستم که مسوت پایان متفاوتی داشته باشد اما این چیزی است که در حال حاضر اتفاق می افتد.

این مربی آلمانی در مورد غیبت لروی سانه در جام جهانی روسیه هم گفت:

قبل از جام جهانی با او در جنوب تیرول (ایالتی در شمال شرق ایتالیا) صحبت کردم و دلایل انتخاب نکردنش برای جام جهانی روسیه را توضیح دادم. او درک کرد. فکر می کنم که این درس را آموخت و بعد از جام جهانی با انگیزه برگشت و عملکردی متفاوت از خود را به ما نمایش می دهد.

لوو در مورد نقش مانوئل نویر در تیم ملی آلمان گفت:

نویر کاپیتان ما است و برای تیم و بازیکنان فوق العاده مهم است. مارک آندره تراشتگن نیز بازیکنی در سطح جهانی است و قطعا شانس خود را پیدا خواهد کرد. من نمی خواهم عملکرد مارک را کم جلوه دهم، اما اگر مورد خاصی رخ ندهد، مانوئل شماره یک ما در یورو 2020 خواهد بود.

مربی 58 ساله تیم ملی آلمان در مورد دعوت مجدد بواتنگ به تیم ملی گفت:

خواهیم دید. نمی دانم در سه یا چهار ماه آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. در نهایت عملکرد او مهم است. من در مورد همه بازیکنانی که خوب هستند، تصمیم می گیرم.

نظر شما