شناسهٔ خبر: 29872232 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

ضرغامی در دانشگاه یزد:

وضعیت اقتصادی امروز معلول دل بستن به وعده‌های آمریکاست

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: به دلیل انتخاب‌های غلط در پنج سال گذشته، کشور امروز دچار عقب‌ماندگی شده و بسیاری از مردم خواهان این هستند تا زندگی‌شان به شرایط سال ۹۲ باز گردد، چرا که وضعیت اقتصادی امروز کشور به دلیل دل بستن به وعده‌های دروغین آمریکا است.

صاحب‌خبر -

عزت‌الله ضرغامی که به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در مراسمی به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان حضور یافت، بسیاری از مشکلات امروز را نتیجه انتخاب‌های غلط در
پنج سال اخیر دانست و اظهار داشت: به دلیل انتخاب‌های غلط در پنج سال گذشته، کشور امروز دچار عقب‌ماندگی شده و بسیاری از مردم خواهان این هستند تا زندگی‌شان به شرایط سال ۹۲ باز‌گردد، چرا که وضعیت اقتصادی امروز کشور به دلیل دل بستن به وعده‌های دروغین آمریکا است.
به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی با ‌اشاره به سانسور‌های صداوسیما، بیان داشت: در ابتدای دوره ریاست رویه متفاوتی را در پیش گرفتیم و با خلق پدیده‌ روتوسکوپی در ویرایش فیلم‌ها و سریال‌های خارجی به جای حذف و یا سانسور بسیاری از صحنه‌ها با روتوش کردن، آنها را در قالب ضوابط صداوسیما برای پخش در شبکه‌های ملی آماده می‌کردیم. اگر فیلم‌سازانی که فیلم آنها روتوسکوپی شده به تماشای فیلم اصلاح‌شده بنشینند، قطعا متوجه ویرایش‌های انجام‌شده نخواهند شد.
عضو شورای عالی فضای مجازی در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان در خصوص حضور مسئولان در توییتر خاطرنشان کرد: در زمان حال دشمنان ما از همه جوانب در حال جنگیدن با ما هستند و علیه انقلاب و نظام اسلامی در حال برنامه‌ریزی هستند تا بتوانند در کشور خلل وارد کنند و توییتر نیز یکی از فضا‌هایی است که بیشتر جنبه فکری دارد.
ضرغامی حضور نیرو‌های انقلابی برای مقابله با جریانات تخریب‌کننده در توییتر را خواستار شد و افزود: به دلیل فیلتر بودن شبکه اجتماعی توییتر ظاهر آن با قانون مخالف است و حضور مسئولین را در این فضا می‌توان نوعی تعارض عنوان کرد ولی امروز نیز باید نیرو‌هایی برای مقابله با عوامل تخریب‌کننده دشمن در این شبکه اجتماعی به فعالیت انقلابی بپردازند.
وی به دیدار خود با موسوی پس از انتخابات سال 88 و در شب ۲۵ خرداد ۸۸ هنگام شکل‌گیری آشوب‌های خیابانی ‌اشاره کرد و گفت: در آن دیدار از موسوی دعوت شد تا در برنامه گفت‌وگوی تلویزیونی حاضر شود و نکات خود را مطرح کند و با صحبت‌های خود باعث آرام‌تر شدن شرایط کشور شود و حتی پیشنهاد برنامه ضبطی را دادیم، اما موسوی قبول نکرد و خواستار صحبت با مردم به طور زنده و بدون حضور مجری شد که این برای ما میسر نبود.
عضو شورای عالی فضای مجازی اظهار داشت: در دیداری که با موسوی داشتم، به او گفتم رأی خوبی آورده و اگر با دشمنان و بیگانگان مرزبندی کند و تحت تأثیر فضاسازی‌های آنها و جو به وجود آمده قرار نگیرد، می‌تواند جریان سیاسی خوبی به راه بیندازد و با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری در انتخابات بعدی موفق شود، اما متأسفانه رویه دیگری پیش‌گرفته شد که برای کشور، انقلاب و مردم دردسرساز شد و هزینه‌ها و لطمه‌های آن اتفاقات که موجب امیدواری دشمنان شد، هنوز هم باقی است. ضرغامی دیدارش با مقامات و شخصیت‌ها و نشر در فضای مجازی را تبلیغات برای انتخابات آینده ندانست و با تکذیب این موضوع، ادامه داد: نیرو‌های انقلابی یا در صحنه و وسط میدان حاضر هستند و مجاهدانه تلاش می‌کنند یا در زمانی که به‌اصطلاح نیمکت نشین هستند، خود را آماده نگه می‌دارند، تا هم به‌موقع در صحنه مورد نیاز حاضر شوند و هم کارآمد باشند.
برای شرکت در انتخابات برنامه ندارم
وی تلاش خود را در این مدت در مسیر تبیین انقلاب اسلامی و چالش‌های پیش روی نظام و روشنگری و تقویت جبهه انقلاب دانست و افزود: اینکه کسی تصور کند، فردی با چند دیدار و با عکس گرفتن با هنرمندان و... می‌تواند رئیس‌جمهور شود، یا خیلی ساده‌اندیش است یا ریاست جمهوری را دستکم گرفته است. عضو شورای عالی فضای مجازی تأکید کرد که برنامه‌ای برای حضور در انتخابات آینده ندارد و آنچه در این مورد مطرح می‌شود، بی‌اساس است.

نظر شما