شناسهٔ خبر: 29871178 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برانکو: بازیکنان ما شخصیت و اراده خود را به عنوان یک تیم برنده نشان دادند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دنبال نتیجه گرفتن هستیم و می‌خواهیم فقط ببریم، بازیکنان ما شخصیت و اراده خود را به عنوان یک تیم برنده نشان دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در کنفرانس خبری پس از دیدار سرخپوشان پایتخت برابر سپاهان، در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: وقتی قلعه نویی را دیدم به او گفتم که افتخاری است که سرمربی سپاهان و پرسپولیس باشید و این دربی را در این جو برگزار کنید. اینها بازی‌هایی است که بخاطر آن کار می‌کنیم و در ورزش هستیم. چیزی که مهم است، اینکه بازی خوبی را دیدیم و هر دو تیم برای برد تلاش می‌کردند.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص داوری این بازی، افزود: نمی‌فهمم منظورتان چیست؟ من در بازی قبل از داور راضی نبودم اما به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

برانکو در واکنش به این سوال که شش ماه قبل نشست خبری را به سیرک تشبیه کرده بود، تصریح کرد: من چنین چیزی را نگفتم. شاید شما این جمله را در جایی خواندید اما من نگفتم. مطمئن باشید این صحبت من نیست. آیا تا به حال به اهالی رسانه توهین کرده‌ام؟ شاید این جمله به اشتباه به نشست خبری تشبیه شده است و من از آن درباره بازی استفاده کردم. عذرخواهی کنم که این مسئله را شش ماه در دلتان نگه داشتید تا آن را مطرح کنید.

ایوانکوویچ عنوان کرد: سپاهان در 10 سال اخیر بیشترین قهرمانی‌ها را داشته است. از طرفی ما در طول سال سه داربی مهم داریم که مقابل استقلال، سپاهان، تراکتورسازی برگزار می‌شود. قلعه‌نویی تیم خوبی را تشکیل داده است و یکی از رقبای ما برای قهرمانی است. سپاهان، تراکتورسازی و پدیده خوب بازی می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد داور مسابقه خاطرنشان کرد: من تجربه خوبی از داوری‌ها در اصفهان نداشتم اما نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم. ما فقط می‌خواهیم داوری محترمانه باشد. امروز داور نشان داد که چرا جزو چهار داور برتر دنیا است. فکر نکنید که اگر بازی را می‌باختیم نظرم متفاوت بود.

برانکو در خصوص اینکه به نظر می‌رسد این تیم با توجه به بازیکنان کمی که دارد خسته شده، تاکید کرد: نیمه دوم توپی از وسط زمین جلو نیامد و حریف دفاع می‌کرد، طبیعی است که بازیکنان پرسپولیس خسته هستند چون آنها بیشترین بازی را نسبت به تیم‌های دیگر انجام داده‌اند ولی فکر می‌کنم امروز خودتان کاملا دیدید که آیا آنها آمادگی بدنی دارند یا خیر.

سرمربی سرخپوشان در خصوص اینکه چرا او قبل از بازی با سپاهان به داوری‌ها ایراد گرفت و به نوعی بهانه‌گیری کرد، گفت: صحبت‌های من مربوط به ۴-۳ سال اخیر است و این صحبت کلی بود. شما تا حالا شنیده‌اید من دنبال بهانه باشم؟ بعد از باخت به کاشیما آمدم و گفتم که باختیم، آیا بهانه گرفتم؟ بعد از این بازی هم به مصاف سایپا رفتیم و ۱۰ ساعت در راه بودیم، آیا کسی بهانه آورد؟ آیا شما مصاحبه‌های من را می‌خوانید؟ به نظر من خوب نخوانده‌اید. شما کی دیدید ما به دنبال فرار به جلو یا بهانه باشیم. بازیکنان تیم من به دنبال نتیجه گرفتن هستند و ما می‌خواهیم فقط ببریم.

برانکو در واکنش به اینکه نیمه دوم یکی از بهترین بازی‌های خوب پرسپولیس در این فصل بود، افزود: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که بعد از گل خوردن بهترین رفتار را داشتند. ما اطمینان داشتیم که گل می‌زنیم. نتیجه واقع گرایانه بود. امروز دو تیم برتر ایران بازی کردند. یکی از بهترین بازی‌های لیگ‌برتر را انجام دادیم. تمام عناصر بازی از نظر ذهنی، بدنی، شخصیتی و تاکتیکی دارای پتانسیل بالایی بودند. به خاطر این موضوع به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

ایوانکوویچ در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود مهدی طارمی به این تیم بازخواهد گشت، گفت: او بازیکن الغرافه قطر است. نمی‌دانم از او راضی هستند یا نه. این اخبار را دنبال نمی‌کنم. طارمی ملی‌پوش است و شاید بهترین مهاجم ایران باشد. او در طی دو سال در تیم ما بهترین بازیکن و آقای گل بود. مسئله اضافه شدن او به تیم، مربوط به من نیست و به طارمی، باشگاه و کادرفنی مربوط می‌شود. الان جای پرسیدن این سوال نیست. ۱۰ روز دیگر باید این سوال را پرسید.

برانکو در مورد عملکرد خوب شجاع خلیل‌زاده در دو بازی گذشته و اینکه آیا او پرنده تیمش است، عنوان کرد: او مهره تقویتی خوبی برای تیم ما بود. او نشان داد که چقدر خوب و موثر است. پارسال در تهران به سپاهان گل زد. متاسفانه خلیل‌زاده مشکلی از ناحیه گردن و کمر دارد. به او به خاطر بازی کردن با وجود دردی که داشت، تبریک می‌گویم. او از ابتدای فصل با مصدومیت بازی می‌کند. شجاع بازیکنی است که برای باشگاه و هم‌تیمی‌هایش مایه می‌گذارد.

ایوانکوویچ ادامه داد: امروز یک بازی زیبا را مشاهده کردیم. هر دو تیم برای رسیدن به پیروزی تلاش کردند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از هواداران حاضر در ورزشگاه تشکر ویژه دارم. بازیکنان ما شخصیت و اراده خود را به عنوان یک تیم برنده نشان دادند.

بیشتر بخوانید:

سپاهان یک - پرسپولیس یک /طلایی‌ها به قهرمانی نیم فصل نزدیک شدند

کامیابی‌نیا دیدار مقابل پارس جنوبی جم را از دست داد

تابش: نمی‌دانم ظلم به سپاهان چه زمانی تمام می‌شود/ دشمنی با ما ادامه دار است

انتهای پیام/

اظهارات برانکو در نشست خبری پس از دیدار برابر سپاهان

نظر شما