شناسهٔ خبر: 29871125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد بودیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار تیمش برابر سپاهان گفت : افتخار می‌کنم که در این شهرآورد بزرگ شرکت کردم ، با این که به تساوی رسیدیم اما بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی یک به یک عصر یکشنبه تیمش برابر سپاهان به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه نقش جهان اصفهان ،گفت : قبل از بازی آقای قلعه نویی را دیدم و به او گفتم افتخار می کنیم سرمربی پرسپولیس و سپاهان هستیم و بازی بزرگی را که شهرآورد هست ، در چنین جوی شاهد هستیم.

سرمربی سرخپوشان تهرانی که تیمش در طول این دیدار مالیکت بیشتری نسبت به حریف داشت  تصریح کرد: هر دو تیم از این بازی برد می‌خواستند تا به موفقیت خود در جدول ادامه دهند.

برانکو ایوانکوویچ ادامه داد: چنین بازی هایی دقیقا همان چیزی است که به خاطرش ورزش می کنیم و ما فوتبالی ها برایش زندگی می کنیم. بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد بودیم.

وی درباره عملکرد هر دوتیم در این دیدار اظهار داشت: افتخار می‌کنم به بازیکنانم و از آنها تشکر می‌کنم که تلاش کردند و همین‌طور از هواداران‌مان که تشویق‌مان کردند.

سرمربی پرسپولیس با تمجید از عملکرد بازیکنانش گفت: آنها نشان دادند روحیه یک تیم برنده را دارند و شخصیت یک تیم را به رخ کشیدند. برای بردن آمده بودیم. آن هم مقابل سپاهان و در اصفهان که بازی بزرگی برای فوتبال ایران محسوب می شد.

برانکو درباره عملکرد سپاهان در این دیدار تصریح کرد: این تیم بیشترین قهرمانی‌ها را داشته است. ما همیشه سه دربی بزرگ و مهم داریم. مقابل استقلال، تراکتور و سپاهان اصفهان.

وی در خصوص اینکه چرا وی قبل از بازی با سپاهان به داوری‌ها ایراد گرفت گفت: صحبت‌های من مربوط به ۴-۳ سال اخیر است و این صحبت کلی بود. شما تا حالا شنیده‌اید من دنبال بهانه باشم؟ بعد از باخت به کاشیما آمدم و گفتم که باختیم ، آیا بهانه گرفتم؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بعد از این بازی هم به مصاف سایپا رفتیم و ۱۰ ساعت در راه رسیدن به ژاپن بودیم ، آیا کسی بهانه آورد؟ آیا شما مصاحبه‌های من را می‌خوانید؟ به نظر من خوب نخوانده‌اید. شما کی دیدید ما به دنبال فرار به جلو یا بهانه باشیم. بازیکنان تیم من به دنبال نتیجه گرفتن هستند و ما می‌خواهیم فقط ببریم.

انتهای پیام/م

دیدار پرسپولیس و سپاهان ، بازی بزرگی برای فوتبال ایران محسوب می شود

نظر شما