شناسهٔ خبر: 29870728 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نشاطی در گفتگو با دانشجو:

اردوی جهادی علوم پزشکی اهواز در منطقه کوی طاهر برگزار شد+ تصاویر

مسئول گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: دانشجویان جهادی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، اقدام به ارائه خدمات بهداشتی درمانی، فرهنگی و عمرانی در منطقه محروم کوی طاهر کردند.

صاحب‌خبر -

مسعود نشاطی، مسئول گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در منطقه کوی طاهر توسط گروه جهادی شهید بقایی برگزار شد.

وی افزود: این اردوی جهادی طی دو هفته و در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۸ و ۹ آذرماه و ۱۵ و ۱۶ همین ماه در منطقه کوی طاهر که یکی از مناطق محروم اهواز است با محوریت بهداشت و درمان برگزار شد تا در جهت محرومیت زدایی این منطقه گامی برداشته شود.

نشاطی اظهار داشت: کوی طاهر، منطقه‌ای است که از لحاظ بهداشتی محروم بوده و حتی خانه‌های بهداشت نیز در این محدوده وجود ندارند. در همین راستا گروه جهادی شهید بقایی تصمیم به برگزاری این اردو گرفت.

وی اضافه کرد: در هفته اول برگزاری این اردو، خدمات دندانپزشکی و بهداشت دهان و دندان به کودکان ۶ تا ۱۵ ساله و همچنین به اطفال و کودکان این منطقه خدمات شنوایی ارائه گردید و در کنار این اقدامات برای اهالی کوی طاهر فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی انجام شد.

مسئول گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خاطرنشان کرد: در هفته دوم این اردو خدمات بهداشتی درمانی و فرهنگی به اهالی منطقه ارائه شد و در این اردو چشم پزشک، پزشک اطفال و ماما و داخلی حضور داشتند و اعضای گروه، تزریقات نیز انجام می‌دادند؛ البته داروخانه این گروه کاملا رایگان بود.

وی بیان داشت: برخی از پزشکان و اعضای هیات علمی دانشگاه نیز با گروه جهادی شهید بقایی همراه شده بودند و به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین می‌پرداختند.
 

نظر شما