شناسهٔ خبر: 29869551 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

روایتی از انهدام ماشین انتحاری داعش توسط رزمندگان فاطمیون +فیلم

اعضای لشکر فاطمیون نقش مهم و غیرقابل انکاری در دفاع از حرم اهل‌بیت علیهم السلام در سوریه و عراق ایفا کردند.

صاحب‌خبر -

روایت انهدام ماشین انتحاری داعش توسط رزمندگان فاطمیون+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، داعش و جنایات هولناک این گروهک تروریستی را اغلب مردم دنیا می‌شناسند و این جنایات جای هیچگونه انکاری ندارد و اقدامات تروریستی این گروهک تروریستی موجب انزجار و تنفر همه آزادی‌خواهان است.

زنده‌زنده سوزاندن مردم دو کشور عراق و سوریه، تجاوز و تعرض به دختران و زنان و اذیت و آزار کودکان، به خاک و خون کشیدن برخی از مردم دنیا در عملیات تروریستی که توسط اعضای این گروهک تروریستی رهبری و مدیریت می‌شد، تلاش برای منفور جلوه دادن دین مبین اسلام در میان سایر مردم و موارد متعدد دیگر، تنها بخش کوچکی از جنایات اعضای گروهک تروریستی داعش به شمار می‌روند.

لشکر فاطمیون که متشکل از اعضای داوطلب افغانستانی به ویژه جوانان، برای دفاع از حرم اهل بیت است، سهم قابل توجه و مهمی در حفظ و دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام داشته و جانفشانی مدافعان حرم افغانستانی بر هیچ کس پوشیده و قابل انکار نیست.

در ادامه ویدئویی کوتاه از روایت انهدام ماشین انتحاری داعش توسط رزمندگان لشکر فاطمیون را مشاهده می‌کنید که از فداکاری و از خودگذشتگی آنها حکایت دارد.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6756869/9066285?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما