شناسهٔ خبر: 29868452 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گیلان| "داماش" در مقابل "فولاد نوین" به برتری دست یافت

R7877/P1377/S6,71/CT7

تیم داماش گیلانیان امروز در رشت در مقابل تیم فولاد نوین اهواز به برتری ۲ بر صفر دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، از هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاهی ایران، عصر امروز دو تیم داماش گیلانیان و فولاد نوین اهواز از ساعت 14 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به دیدار یکدیگر رفتند که این بازی را با برتری 2 بر صفر تیم داماش گیلانیان به پایان رسید.

 ترکیب داماش گیلانیان:

بهنام لایقی‌فر، محمد مختاری، آزاد جعفرزاده، میلاد پورمحسن(از دقیقه 85 علیرضا توکلی)، کنعان طاهرنژاد، محمد رستمی، جابر نصیری(از دقیقه 60 مصطفی آقاجانی)، میثم میرپسندیده ، سعید طالبی، میلاد پورصف‌شکن و علی آل‌کثیر(از دقیقه 88 سیدمحمد اسلامی).

سرمربیگری تیم داماش گیلانیان را سیامک فراهانی بر عهده داشت.

 ترکیب فولاد نوین اهواز:

یحیی سلحشوری، عبدالرضا زارعی، فرید محمدیان، مهدی نظری، شهاب قنبری، مرتضی داودپور(از دقیقه 83 ولید مشایی‌زاده)، سجاد عباسی(از دقیقه 90 محمد راکی‌پور)، ایوب راهبر، بهروز بارانی، امیر شرفی و حکیم حزباوی‌پور(از دقیقه 74 محمد رشنو).
سرمربیگری تیم فولاد نوین اهواز را حسن هوری بر عهده داشت.

کارت زرد: محمد رستمی دقیقه 35، میلاد پورصف‌شکن دقیقه 74 (داماش گیلانیان)  فرید محمدیان دقیقه 35، مرتضی داودپور دقیقه 51 (فولاد نوین اهواز)

گل: سعید طالبی دقیقه 34، میلاد پورصف‌شکن دقیقه 74 (داماش گیلانیان)

شرح بازی: 

نیمه نخست: تیم داماش گیلان با استفاده از جناحین حملاتی را بر روی دروازه تیم فولاد نوین اهواز طراحی کرد که توانست نخستین گل خود را وارد دروازه تیم فولاد نوین اهواز کند و در سوی دیگر تیم فولاد نوین اهواز با استفاده از عمق دفاع تیم داماش گیلانیان به دنبال رسیدن به گل بود که این حملات بی‌ثمر بود تا بازی در نیمه نخست با برتری یک بر صفر تیم داماش گیلانیان به پایان برسد.

نیمه دوم: تیم داماش گیلان با استفاده از ارسال‌های بلند توانست دومین گل را وارد دروازه تیم فولاد نوین اهواز کند و در سوی دیگر تیم فولاد نوین اهواز با استفاده از جناحین حملاتی را بر روی دروازه تیم داماش گیلانیان طراحی کرد که این حملات بی‌ثمر بود تا بازی با برتری 2 بر صفر تیم داماش گیلانیان به پایان برسد.

حاشیه بازی:

پیش از آغاز بازی سیامک فراهانی به همراه کادر فنی تیم داماش گیلانیان به سوی نیمکت تیم فولاد نوین اهواز رفت.

داور در نیمه نخست بازی 2 دقیقه و در نیمه دوم بازی 4 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

انتهای پیام/ش

نظر شما