شناسهٔ خبر: 29867926 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آنچلوتی: ناپولی برای برد به آنفیلد می‌رود؛ اتوبوس پارک کردن نتیجه معکوس می‌دهد!

مهدی آزادی

تیم کارلتو برای بردن و حمله می‌آید. لیورپول هم که فقط برد می‌خواهد. بنابراین تحت هیچ شرایطی نمی‌توانید این بازی را از دست بدهید!

صاحب‌خبر -

طرفداری - کارلو آنچلوتی، سرمربی بنام ناپولی می‌گوید تیمش برای حمله کردن به آنفیلد می‌رود.

حساس ترین بازی مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب در آنفیلد برگزار می‌شود. تیم‌های شایسته و جذاب لیورپول و ناپولی با دیدار مرگ و زندگی‌شان رو به رو می‌شوند. قرمزها که در لیگ برتر رویایی کار کرده‌اند، به دو باخت بد موقع به ستاره سرخ و پاری سن ژرمن حالا خطر حذف از لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی را به شدت احساس می کنند. در واقع در شرایط فعلی آنها هستند که مدعی جدی حذف به شمار می‌روند. در حال حاضر ناپولی با 9، پاری سن ژرمن با 8 و لیورپول با 6 امتیاز اول تا سوم هستند. لیورپول برای صعود باید و باید ناپولی را ببرد.

به گزارش اسکای اسپورتس، آنچلوتی پس از پیروزی پرگل و آسان تیمش مقابل فروزینونه گفت:

خاطرات زیادی از حضور در آنفیلد دارم. آخرین‌شان خاطره خوبی است چون با چلسی در آنجا قهرمان لیگ برتر شدم. بازی دشوار و هیجان انگیزی خواهد شد. به آنفیلد می‌رویم و بازی همیشگی خودمان را انجام می‌دهیم. اگر بخواهیم برای اتوبوس پارک کردن تلاش کنیم، نتیجه عکس می‌گیریم. فارغ از هر چیز دیگری، این - اتوبوسی دفاع کردن - سبک بازی ما نیست. برای سوار بر بازی بودن تلاش خواهیم کرد و اطمینان دارم بازیکنانم کاملا مهیای ارائه بهترین عملکردشان هستند. با ذهنیتی هجومی به آنفیلد می‌رویم.

مقابل فروزینونه از سیستم چرخشی استفاده کردم نه فقط برای استراحت دادن به چند بازیکن اصلی که برای فرصت دادن به چند بازیکن نیمکت نشین تیم. به همه نیاز دارم و راهش استفاده از سیستم چرخشی است. آنها که امروز بازی کردند، عملکرد خوبی داشتند. همه آنها کارهای خوبی انجام دادند. بازی با فروزینونه حکم یک تله را داشت و هوشیارانه از آن عبور کردیم.

نظر شما