شناسهٔ خبر: 29866360 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

بهمن ماه؛ برگزاری پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی

پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با عنوان «انرژی؛ پیشران اقتصاد ایران» بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با عنوان «انرژی؛ پیشران اقتصاد ایران» بهمن ماه سال جاری همایش توسط شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی با همکاری دیگر نهادها از جمله مجلس و دولت برگزار می شود. این برگزار می شود. دبیرخانه این همایش نیز در مرکز سیاست پژوهی اقتصاد مقاومتی قرار دارد.

 

همایش سالانه اقتصاد مقاومتی هر ساله در بهمن ماه و مقارن با ایام پیروزی انقلاب اسلامی و تصویب سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی برگزار می شود و طی آن، زمینه برای رصد و پایش اقتصاد مقاومتی در کشور، تقویت پایه های علمی و پژوهشی اقتصاد مقاومتی و ارائه پیشنهادهای عملیاتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی با حضور همه فعالان این حوزه فراهم می شود.

 

رویکرد این همایش ها سیاست پژوهی و عملیات پژوهی است و هر سال یک موضوع محوری را مدنظر قرار می دهد تا راهکارهای لازم در آن حوزه را با رویکرد مقاوم سازی اقتصاد طرح و بررسی کنند. در سال جاری موضوع انرژی به عنوان موضوع محوری این همایش قرار گرفته و برای بررسی آن 5 محور در نظر گرفته شده است.

 

فعالان حوزه انرژی می توانند چکیده آثار خود را تا اول دی ماه به دبیرخانه این همایش ارسال کنند. در صورت تایید کمیته علمی همایش، اصل مقاله تا 10 بهمن ماه باید به دبیرخانه همایش ارسال شود. عباس ملکی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف، حقی فام عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس و معاون توانیر، وطن خواه معاون انرژی مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، محمدخانی معاون زیربنایی سابق مرکز پژوهش های مجلس، سیفی مدیرعامل سابق شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و کریمی دکترای سیاستگذاری انرژی دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس انرژی کمیته علمی این همایش را تشکیل می دهند.

 

آثار برگزیده همایش علاوه بر چاپ در کتابچه همایش در نشریه پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری نیز منتشر می شود.  مرکز سیاست پژوهی اقتصاد مقاومتی به عنوان دبیرخانه پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی از طریق سایت conf.pmecenter.ir و شماره تماس 77240588-021 پاسخگوی متقاضیان برای شرکت در همایش است.

 

یادآور می شود: پیش از این چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی ۲۹ بهمن ماه سال گذشته در دانشگاه شهید بهشتی با موضوع تولید و اشتغال برگزار شد. کمیته علمی این همایش را دژپسند وزیر اقتصاد، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، خاندوزی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، نصیری اقدم دبیر کمیسیون اقتصادی هیئت دولت و عیوضلو عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام تشکیل می دادند. در مراسم اختتامیه چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی از صاحبان ۱۰ پایان نامه و ۱۰ مقاله برتر ارائه شده به همایش اقتصاد مقاومتی با اهدای جوایزی نفیس تقدیر شد./

 

 

نظر شما