شناسهٔ خبر: 29866116 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

علی اکبری:واخایوف روس از مبارزه با من هراس دارد

به گزارش ایرنا امیر علی‌اکبری شنبه شب در حاشیه رقابت های بوکس قهرمانی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدفم کسب کمربند قهرمانی سنگین وزن در سازمان ACB روسیه

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا امیر علی‌اکبری شنبه شب در حاشیه رقابت های بوکس قهرمانی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدفم کسب کمربند قهرمانی سنگین وزن در سازمان ACB روسیه است و در این راه تمرینات پرفشاری را پشت سر می گذارم تا برای کشئر افتخارآفرینی کنم.
وی با بیان این که خوشحالم در جمع بوکسورهای خوب ایرانی هستم افزود: به دعوت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیات بوکس استان به اینجا آمده ام و امیدوارم که مسابقات بوکس قهرمانی کشور به خوبی برگزار شود. بی شک با اضافه شدن صالحی و استکی به جمع مسئولان فدراسیون بوکس، امیدوارم این رشته در کشور پیشرفت داشته و بوکسورهای ایرانی. افتخارات بیشتری برای کشور کسب کنند.
مبارز ایرانی رشته MMA درباره مبارزه های بعدی خود در سازمان ACB روسیه نیز گفت: تا 2 هفته آینده مبارزات بعدی‌ ام مشخص می شود و احتمالا با حریفی از روس مبارزه خواهم کرد و او را شکست خواهم داد و در ادامه برای کسب کمربند با قدرت هر چه تمام برابر مهمت واخایف روس مبارزه می کنم.
در ادامه سیامک صالحی رئیس هیئت بوکس خوزستان گفت: این مسابقات را با عنوان یادبود شهدای حادثه تروریستی 31 شهریورماه اهواز برگزار می ‌کنیم تا به سهم خود، یاد آن عزیزان را در حد توان گرامی بداریم.
رئیس هیات بوکس خوزستان و نایب رئیس فدراسیون گفت: رقابت‌ های این دوره با شرکت بیش از 400 بوکسور از سراسر کشور برگزار می‌شود که امیدواریم بتوانیم با میزبانی شایسته و برگزاری با کیفیت این بازی ‌ها، گام مثبت دیگری در جهت بازگشت خوزستان به روزهای اوجش در بوکس برداریم.
وی ادامه داد: ترکیب تیم خوزستان نیز مشخص شده و امید زیادی برای کسب نتایج درخشان به این تیم داریم اگرچه بیشتر ملی پوشان کشورمان در این رقابت ها حضور دارند و نباید فراتر از حد از بوکسورهای استان انتظار داشت.
صالحی گفت: در ترکیب نهایی تیم خوزستان، جعفر ناصری در 49، فرهاد مهری دهنو در 52، رضا سلیمانی در 56، اشکان رضایی در 60، مسلم مقصودی در 64، صابر جهانی در 69، حمید خیری در 75، سیاوش امیدی در 81، ابراهیم فعلی در 91 و رضا مرادخانی در به‌اضافه 91 در این مسابقات روی رینگ می ‌روند.
رئیس هیات بوکس خوزستان گفت: سرمربی تیم خوزستان در این دوره از رقابت‌ها اتابک کاراوند است همچنین عباس هاشمی نسب و شهاب حسون به ‌عنوان مربی و سیروس حسینی و روح الله ولی زاده به ‌عنوان مربیان بدنساز در کادر فنی حضور دارند، ضمن اینکه رضا رضایی سرپرست تیم خوزستان در این بازی‌ ها است.
وی با بیان اینکه خوزستان از قطب ‌های اصلی بوکس کشورمان است، گفت: امیدواریم با استقبال خوب مردم ورزش ‌دوست خوزستان، بار دیگر شاهد اوج‌ گیری این ورزش پرطرفدار در خوزستان باشیم و درخشش روز افزون بوکسورهای خوزستانی را در لباس تیم ملی و در عرصه‌ های بین ‌المللی ببینیم، که قطعا دور از دسترس نیست.
صالحی افزود: مجید عبدالخانی ،عادل رضاپور،حمید زنگنه و احمد بیرانوند به عنوان داوران خوزستانی حاضر در این رقابت ها هستند.
گفتنی است امیر علی اکبری مبارز ایرانی رشته MMAکه نایب قهرمانی سنگین وزن در سازمان رایزین ژاپن را در کارنامه خود دارد در حال حاضر نیز با کسب پیروزی های متوالی به دنبال کسب کمربند سنگین وزن در این رشته است.
9879/6064
انتهای پیام

نظر شما