شناسهٔ خبر: 29865378 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قیمت جدید محصولات لبنی اعلام شد

دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: امروز قیمت‌های جدید لبنیات بنابر نرخ جدید شیرخام از سوی ستاد تنظیم بازار اعلام شد.

صاحب‌خبر -

قیمت جدید محصولات لبنی اعلام شدرضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین تحولات بازار لبنیات اظهار کرد: بنابر مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت شیرخام به کیلویی ۲ هزار تومان کاهش یافت که براین اساس قیمت جدید محصولات لبنی ابلاغ شد.

وی افزود: قیمت شیرخام در ماه‌های اخیر با نرخ ۲ هزار و ۲۰۰ تا ۲ هزار و ۴۰۰ تومان به کارخانه‌های لبنی عرضه می‌شد که بنا بر توافق دامداران با دولت مبنی بر اختصاص ارز ۴۲۰۰ به واردات نهاده‌های دامی، قیمت شیرخام  به ۲ هزار تومان کاهش یافت.

باکری ادامه داد: امروز ستاد تنظیم بازار قیمت‌ جدید محصولات لبنی را ابلاغ کرد که قرار است از این به بعد بر روی فرآورده‌های لبنی، قیمت‌های جدید درج شود.

بیشتر بخوانید: کاهش تولید شیرخام معنا و مفهوم ندارد/ افزایش قیمت شیر ارتباطی به میزان تولید ندارد

دبیر انجمن صنایع لبنی در پایان قیمت بطری شیر کم چرب را ۴ هزار و ۱۰۰، بطری نیم چرب با چربی ۲ درصد ۴ هزار و ۲۵۰، بطری پرچرب با چربی ۳ درصد ۴ هزار و ۵۰۰، شیر نایلونی ۹۰۰ گرمی کم چرب ۲ هزار و ۶۰۰، ماست دبه‌ای پرچرب ۱۱ هزار و ۷۰۰، ماست ۹۰۰ گرمی کم چرب ۴ هزار و ۳۵۰، ماست ۹۰۰ گرمی پرچرب ۴ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/

نرخ مصوب هر کیلو شیرخام ۲ هزار تومان

نظر شما