شناسهٔ خبر: 29864807 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

نیروی انتظامی برای امنیت مردم، از جان مایه گذاشته است

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: هر جامعه‌ای برای گام برداشتن به‌سوی موفقیت نیازمند امنیت است و نیروی انتظامی برای امنیت مردم تا پای جان ایستاده است.

صاحب‌خبر -

نیروی انتظامی برای امنیت مردم، از جان مایه گذاشته است

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی، امام‌ جمعه کرج ظهر یکشنبه، 18 آذر در دیدار با سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا، اظهار کرد: نیروی انتظامی منشأ پیشرفت جامعه محسوب می‌شود، هر جامعه‌ای برای گام برداشتن به‌سوی موفقیت نیازمند امنیت است و نیروی انتظامی برای امنیت مردم از جان مایه گذاشته است.
وی تأکید کرد: پلیس توانسته با تلاش و تقدیم جان هزاران نفر در عرصه نظم و امنیت، احساس آرامش را برای مردم به ارمغان بیاورد.
امام‌ جمعه کرج اضافه کرد: اگر همه دستگاه‌ها به وظایف خود عمل کنند نیروی انتظامی بهتر می‌تواند به وظایف تعریف‌شده حوزه خود عمل کرده و گام‌های بلندتری برای ارتقاء امنیت کشور بردارد.
در ادامه نیز سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا با اشاره به این‌که امنیت امروز با مشارکت مردم تأمین می‌شود، گفت: مردم مهم‌ترین مؤلفه تأمین امنیت در جامعه هستند و همیشه در کنار پلیس خدمتگزار خود بوده‌اند.
سردار حسین اشتری تأکید کرد: بزرگ‌ترین سرمایه ناجا مردمی هستند که در همه صحنه همیار و پشتیبان پلیس بوده‌اند.
وی در پایان با اشاره به واقعه تروریستی اخیر که در شهرستان چابهار رخ داد، گفت: جان‌برکفان ناجا اجازه تعدی به هیچ‌کس را نداده و نمی‌دهند. پلیس برای پایداری این امنیت، اهتمام ویژه‌ای دارد که سند این ادعا، مأموران شهیدی هستند که درراه تأمین امنیت و ارتقای آن به شهادت رسیده‌اند.
انتهای پیام

نظر شما