شناسهٔ خبر: 29864713 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تمرین استقلال بدون حضور نفرات اصلی برگزار شد

تهران - ایرنا - تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال استقلال تهران، بدون حضور بازیکنان اصلی این تیم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ با تصمیم «وینفرد شفر» سرمربی تیم استقلال، بازیکنانی که در دیدار مقابل سپیدرود رشت در ترکیب اصلی به میدان رفته بودند در تمرین حضور نداشته و به استراحت پرداختند.
سایر بازیکنان زیر نظر «مارکوس» مربی بدنساز آلمانی، آماده تمرین شدند.
برنامه های تاکتیکی مهم ترین بخش تمرین استقلال بود که بازیکنان ارسال از جناحین، شوت زنی و ضربات ایستگاهی را در دستور کار داشتند. سرمربی استقلال در این بخش، بارها نکات لازم را به شاگردان خود یادآوری کرد.
دروازه بان های استقلال در غیاب «سیدحسین حسینی» زیر نظر «اشکان نامداری» به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند.
در جریان تمرین، «نامداری» مربی دروازه بان های استقلال در خصوص نیمکت نشینی «مهدی رحمتی» در دیدار برابر سپیدرود، گفت: این که چه دروازه بانی در ترکیب اصلی قرار بگیرد به نظر مستقیم شفر بستگی دارد و او در این باره تصمیم نهایی را اتخاذ می کند.
«پژمان منتظری» مدافع باتجربه آبی های پایتخت با رهایی از بند مصدومیت، حضوری جدی در تمرینات روزهای اخیر دارد تا بتواند جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیمش پس بگیرد.
«الحاجی گرو» مهاجم نیجریه ای که در بازی با سپیدرود در فهرست 18 نفره استقلال جایی نداشت، بدون مشکل با سایر بازیکنان استقلال به تمرین پرداخت.
«داریوش شجاعیان» و «محسن کریمی» که قرار است از نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر به فهرست استقلال اضافه شوند، بدون مشکلی در تمرینات گروهی شرکت کردند.
در بخش پایانی، بازیکنان در قالب 2 گروه به بازی فوتبال در نیمی از زمین پرداختند.
ورزشی**م.ت**3783**

نظر شما