شناسهٔ خبر: 29864264 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اطلاعات جدید Vivo NEX 2 منتشر شد

به تازگی اطلاعات جدیدی از NEX 2 گوشی هوشمند ویوو در فضای مجازی منتشر شده است. این تلفن همراه از آخرین ورژن اندروید استفاده می‌کند.

صاحب‌خبر -

اطلاعات جدید Vivo NEX 2 منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،ویوو (Vivo) یک شرکت طراحی کننده، توسعه دهنده و تولید کننده گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی گوشی‌ است. ویوو کار خود را روی ارائه بهترین تلفن‌ همراه‌ها به کاربرانش متمرکز کرده است. این شرکت مدتی است که به دنیای طراحی و ساخت تلفن‌ همراه قدم گذاشته است.

Vivo NEX 2 احتمالاً دارای 10 گیگابایت رم و یک چیپست Snapdragon 845 خواهد بود. این اطلاعات در فهرست Geekbench از دستگاه vivo V1821A با مشخصات فوق تأیید شده است. جالب این‌جاست که vivo در این گوشی نیز سیستم‌عامل Android 9 Pie را اجرا می‌کند. این امر باعث می‌شود که Vivo NEX 2 اولین گوشی هوشمند ویوو باشد که از آخرین نسخه اندروید استفاده می‌کند.

با توجه به یک نشت مرتبط، دوربین اصلی در پشت vivo NEX 2 (یکی از سه دوربین) دیافراگم f / 1.3 فوق‌العاده سریع خواهد داشت. دوربین این گوشی هوشمند ادعا می‌کند که دارای وسیع‌ترین دیافراگم در اطراف است.

برای صفحه نمایش، شایعه شده که صفحه اصلی دارای یک پنل 6.59 اینچی با تکنولوژی screen sound casting tech (به این معنی که شما از طریق صفحه نمایش صدا را می‌شنوید، مانند نسل اول NEX) خواهد بود. در حالی که نمایشگر دوم دارای یک پنل 5.5 اینچی است که به طور مستقل کار خواهد کرد. ما می‌دانیم که چگونه vivo قصد دارد میان صفحه نمایش‌های عقب و جلویش جا به جا شود.

در نهایت Vivo NEX 2 ظاهراً با یک باتری کوچک‌تر نسبت به رقیبش عرضه خواهد شد. این مسئله می‌تواند به دلیل بودن فضای مورد نیاز برای صفحه دوم باشد. البته این اطلاعات می‌‌تواند نادرست باشد.

احتمالا VIVO NEX 2 در 11 دسامبر رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:نتیجه بنچمارک سامسونگ گلکسی A50 با اگزینوس ۹۶۱۰ و اندروید ۹ 

انتهای پیام/

اطلاعات جدید گوشی هوشمند ویوو

برچسب‌ها:

نظر شما