شناسهٔ خبر: 29864151 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مناظرات دانشجویی در کوتاه مدت تاثیری بر نقد پذیری مسئولان ندارد

دانشجوی دکتری مهندسی برق و الکترونیک با اشاره به این که برگزاری مناظرات دانشجویی در کوتاه مدت بر میزان نقد پذیری مسئولان موثر نخواهد بود، تاکید کرد: این مناظرات در صورتی ثمربخش است که مسئولان آینده از بین جوانان انعطاف پذیر کنونی انتخاب شوند.

صاحب‌خبر -

حمید شرافت وزیری در گفت‌وگویی با ایسنا،  با بیان این که مناظرات دانشجویی تاثیری بر میزان نقد پذیری مسئولان نمی‌گذارد، اظهار کرد: این موضوع به علت اختلاف سنی مسئولان با جوانان و نیز تفاوت فضای فکری و محیطی آنها است.

این عضو تیم سروش رازی کرمانشاه که در "هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران"به همراه تیم خود به مناظره درباره"بیداری اسلامی در منطقه، متاثر از انقلاب اسلامی ایران است"پرداخته، یادآور شد: چنان چه مدیران آینده کشور از بین جوانان کنونی انتخاب شوند، مناظرات تاثیرگذار خواهد بود، در غیر این صورت چنین مناظراتی در کوتاه مدت بر مسئولان تاثیر گذار نیست.

دانشجوی دکتری مهندسی برق و الکترونیک در ادامه‌ علت شرکت در هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران را علاقه‌مندی شخصی اعضای این گروه عنوان کرد و گفت‌: این مناظرات در صورتی موثر واقع خواهد شد که تفکرات جوان مسئولیت کارها را بر عهده بگیرد، چرا که در بین مسئولان نوعی تعصب شکل گرفته و همچون جوانان از انعطاف پذیری برخوردار نیستند.

انتهای پیام

نظر شما