شناسهٔ خبر: 29863938 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرودگاه یاسوج تعطیل نیست

یاسوج- ایرنا- مدیر فرودگاه یاسوج گفت: فرودگاه یاسوج تعطیل نیست و در حال انجام وظایف روزانه و خدمت رسانی است.

صاحب‌خبر -

علی محسنیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فرودگاه یاسوج از اسفندماه سال گذشته تاکنون به بیش از 650 مورد پرواز هواپیما و بالگرد خدمات فرودگاهی و ناوبری ارائه کرده است.
وی افزود: این موارد شامل پروازهای مسافری و بالگردهای اورژانس، هلال احمر، نظامی و انتظامی و شخصی بوده است.
محسنیان بیان کرد: برخی افراد به گمان اشتباه بر این باورند که فرودگاه یاسوج تعطیل است در حالی است که این فرودگاه تنها پروازهای روزانه مسافری ندارد.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 65 مسافر و خدمه پروازی ساعت هشت صبح روز یکشنبه 29 بهمن سال 96 تهران را به مقصد یاسوج ترک و در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
پروازهای فرودگاه یاسوج از 16 اردیبهشت امسال و پس از گذشت 77 روز از سانحه سقوط هواپیمای ای تی آر 72 تهران - یاسوج، بطور رسمی با هواپیمای جت ام.برائر 145 از شرکت هواپیمایی آتا از سرگرفته شد اما در 23 خرداد ماه سال جاری به دلیل برخی مشکلات حقوقی در ناوگان آن، پروازها لغو شد.
البته قرار بود که ظرف کمتر از 10 روز با رفع مشکلات، پروازهای این شرکت در فرودگاه یاسوج از سرگرفته شود که تاکنون این امر محقق نشده است.
پیگیری مسئولان استانی برای برقراری پروازهای روزانه در فرودگاه یاسوج همچنان ادامه دارد.
9868/1662

نظر شما