شناسهٔ خبر: 29861770 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مصدومیت هافبک پرسپولیس جدی نیست

مصدومیت آدام همتی جدی نیست و این بازیکن می‌تواند با صلاحدید کادرفنی مقابل سپاهان اصفهان بازی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیدار معوقه هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های سپاهان و پرسپولیس درحالی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می روند که هر تیمی به پیروزی برسد، شانس زیادی برای کسب مقام قهرمانی در رقابت های نیم فصل خواهد داشت.

پرسپولیسی ها که روز گذشته (شنبه) راهی اصفهان شدند، با حواشی زیادی همراه بودند و شیشه های اتوبوس این تیم شکست اما این موضوع اول ماجرای حضور سرخپوشان در اصفهان بود و زمانی این داستان جدی تر و موجب نگرانی سرخپوشان شد که آدام همتی از برخی هواداران کتک خورد. 

او در این باره بیان کرد که مشت و لگد خورده و وضعیت روحی خوبی ندارد اما پیگیری های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان نشان داد که مصدومیت این بازیکن جدی نیست و با صلاحدید کادرفنی و برانکو می تواند مقابل سپاهان بازی کند.

مسئولان پرسپولیس که از این اتفاق شوکه شده بودند، در جلسه ای با مسئولان برگزاری بازی و ... درخواست کردند تا امنیت را برای برگزاری بازی برقرار و مسئولان نیز قول دادند تا این اتفاق رخ دهد.

همتی 24 ساله در این فصل و با مصدومیت ستاره های سرخپوش توانسته عملکرد خوبی در لیگ برتر و آسیا داشته باشد اما به نظر می رسد با اضافه شدن  سید جلال حسینی - شجاع خلیل زاده - کمال کامیابی نیا - امید عالیشاه - شایان مصلح - سیامک نعمتی و احمد نوراللهی، او در فهرست 11 بازیکن اصلی تیمش نباشد.

دیدار این ۲ تیم، یکشنبه هفته آینده و از ساعت ۱۶:۱۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

آدام همتی به دیدار مقابل سپاهان می رسد

نظر شما