شناسهٔ خبر: 29860769 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

راز تلفن های پی در پی مرد خراسانی با 40 زن چه بود ؟

صاحب‌خبر -
 فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری عامل اصلی مزاحمت تلفنی در شهرستان مانه و سملقان خبر داد.
 سرهنگ علی حسین رختیانی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان گفت: در پی دریافت چند فقره مزاحمت تلفنی برای بانوان در شهرستان مراتب در دستور کار عوامل پلیس Police اطلاعات قرار گرفت.
 

 
وی افزود: در این راستا طی دستور مقام قضایی مبنی بر دستگیری مالک خط مورد نظر و جلوگیری از فراگیر شدن احساس مزاحمت با حساسیت ویژه و با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و با همکاری موثر فرمانده پاسگاه انتظامی خرمده ، موفق به شناسایی محل اختفاء و دستگیری متهم به هویت مشخص در روستایی از توابع بخش مانه شدند.
 
سرهنگ رختیانی گفت: پس از دستگیری و ارائه ادله جرم Crime متهم به بزه صورت گرفته اعتراف و اعلام داشت از حدود یک سال گذشته از طریق خط مورد نظر برای تعداد زیادی از خانواده ها بخصوص بانوان ایجاد مزاحمت تلفنی نموده است که در استعلام و پرینت شماره خط مشخص شد متهم فقط در سال 97 برای تعداد 40 نفر از بانوان که مالکیت شماره خطوط آنان مشخص می باشد ایجاد مزاحمت نموده است.
 
سرهنگ رختیانی با تاکید بر هوشیاری و نظارت خانواده ها و جلوگیری از هر گونه تماس با افراد ناشناس اظهار کرد: متهم به همراه پرونده متشکله ،که تاکنون شش نفر شاکی خصوصی داشته و تعدادی نیز به دلایل شخصی پیگیری نکردند به دادسرا انتقال داده شد.


رکنا

نظر شما