شناسهٔ خبر: 29859806 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نوازی در گفت‌وگو با میزان:

۳ برد پیاپی استقلال، به بازیکنان کمک می‌کند/ هواداران پنجشنبه به ورزشگاه بروند

خبرگزاری میزان- محمد نوازی، بازیکن پیشین تیم استقلال گفت: از هواداران استقلال خواست برای تشویق تیم‌شان برابر پدیده خراسان، به ورزشگاه بروند.

صاحب‌خبر -

محمد نوازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره پیروزی ۵ بر صفر استقلال مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: استقلال علاوه بر نتیجه خوبی که کسب کرد، بازی خوبی نیز به نمایش گذاشت. مهم‌تر از همه اینکه استقلال به سومین برد پیاپی دست یافت و همین مسئله در روحیه بازیکنان تأثیر زیادی می‌گذارد.

وی افزود: استقلال با حضور بازیکنان جوان نتایج خوبی گرفته و اگر به همین روند ادامه دهند، باز هم می‌توانند موفقیت کسب کنند. تیم پنجشنبه بازی حساسی مقابل پدیده دارد و باید سه امتیاز این بازی را بگیرند. استقلال با توجه به نمایشی که در هفته‌های اخیر داشته و گل‌هایی که به ثمر رسانده، می‌تواند پدیده را شکست بدهد و در جمع مدعیان قرار بگیرد.

بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: هواداران استقلال باید مثل همیشه از تیم‌شان حمایت کنند. حساس‌ترین بازی استقلال مقابل پدیده است تا نیم فصل با اندوخته خوب به پایان برسد. از هواداران می‌خواهم این بازی به ورزشگاه بروند و تیم‌شان را تشویق کنند.

انتهای پیام/

نظر شما