شناسهٔ خبر: 29858755 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کارگاه آموزشی مدیریت رسانه و فضای مجازی برای خانواده‌ها در بجنورد برگزار شد

R7719/P1361/S6,55/CT1

مدیر سازمان فضای مجازی سراج خراسان شمالی گفت: کارگاه آموزشی مدیریت رسانه و فضای مجازی برای خانواده‌ها در بجنورد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

اسماعیل کفاشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: کارگاه آموزشی مدیریت رسانه در خانواده ویژه اولیاء و مربیان دانش‌آموزان مدارس بجنورد با همکاری سازمان فضای مجازی سراج مرکز خراسان شمالی و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بجنورد برگزار شد.

وی موضوع سواد فضای مجازی در خانواده را یکی از اصول مهم و حیاتی برای خانواده عنوان کرد و افزود: موضوع مدیریت رسانه در خانواده با رویکرد فضای مجازی و کودک  با شرکت بیش از 150 نفر از والدین دانش آموزان دو مدرسه دبستان شاهد فاطمه الزهرا (س) و دبیرستان شرافت برگزار شد و ارائه موضوعات محتوایی آن با سازمان فضای مجازی سراج بود.

مدیر سازمان فضای مجازی سراج مرکز خراسان‌شمالی با بیان اینکه در این همایش اصول ده گانه سواد رسانه ای و فضای مجازی برای شرکت کنندگان تبیین شد تصریح کرد: تشریح تکنیک‌های اقناعی اصول مدیریت رسانه همراهی و شفقت در خانواده از جمله مباحث مهم بود که در این جلسه به بحث و تبادل کشیده شد تا خانواده‌های دانش آموزان از نهضت سواد رسانه‌ای و رویکرد مدیریت خانواده در فضای مجازی بیش از پیش مطلع شوند.

کفاشی در پایان اضافه کرد: این همایش‌ها به صورت مستمر، هر دو هفته یکبار با همکاری آموزش و پرورش بسته به نوع مخاطب و مستمع خود با موضوعات مختلف رسانه‌ای برگزار می‌شود تا این مساله حیاتی و مهم در جامعه برای خانواده‌ها تشریح شود.

انتهای پیام/ن

نظر شما