شناسهٔ خبر: 29857855 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رضا درویش: با من صحبتی برای حضور در پرسپولیس نشده است؛ امیدوارم گرشاسبی بماند

احسان ولی دوست

درویش همچنان به عملکرد داوری در بازی های تیمش معترض است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- مدیرعامل باشگاه سایپا می گوید من به باشگاه سایپا تعهد دارم و صحبتی هم بابت حضورم در پرسپولیس نشده است.

رضا درویش در گفت‌وگو با فارس در مورد پیروزی 3-1 مقابل نفت آبادان در جام حذفی گفت:

بازی سختی بود ما ۴-۵ بازیکن مصدوم هم داشتیم و بازیکنان جوان به خوبی جای آنها را پر کردند اما این جوانان برای آنکه به پختگی لازم برسند نیاز به زمان دارند. خوشبختانه بازیکنان جوان‌مان با درایت و تدابیر فنی علی دایی توانستند پیروز شوند و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنیم.

وی با اشاره به داوری مسابقه گفت:

با وجود اینکه ما در این بازی بردیم اما باز هم از داوری گلایه داریم زیرا در این مسابقه داور دو پنالتی برای ما نگرفت و پنالتی نفت آبادان هم مشکوک بود. در یک صحنه توپ در محوطه جریمه به دست مدافعان نفت آبادان خورد و تغییر مسیر داد و در صحنه‌ای دیگر هم سلیمانی مهاجم ما در ۱۸ قدم سرنگون شد که پنالتی اعلام نشد. داور همچنین در دادن کارت‌های زرد دوم به بازیکنان نفت آبادان مماشات می‌کرد.

مدیرعامل سایپا در مورد درخشش مهدی ترابی در سایپا گفت:

ما دوست داشتیم ترابی در تیم ما بماند اما او خودش تمایل داشت که به پرسپولیس برود و بازیکن باید در جایی بازی کند که دوست دارد. او روز جمعه نیز مقابل نفت آبادان آخرین بازی خود را برای سایپا انجام خواهد داد. 

درویش در مورد شایعه جانشینی او به جای حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:

من هم شنیده‌ام که گرشاسبی به خاطر مشکل بازنشستگی احتمال دارد از پرسپولیس برود اما امیدوارم که موانع حضور او در پرسپولیس برداشته شود و این مدیر که زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده در این تیم بماند. با من هم صحبتی برای حضور در پرسپولیس نشده است. من به باشگاه سایپا تعهد دارم و تلاش می‌کنیم که در نیم‌فصل با جذب بازیکنان جدید تیم را تقویت کنیم تا نماینده خوبی برای ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشیم

نظر شما