شناسهٔ خبر: 29857480 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آلبا: توپ طلا یک دروغ بزرگ است

مدافع بارسلونا به شدت از نحوه انتخاب برنده توپ طلا انتقاد کرد و آن را یک دروغ بزرگ دانست.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، پیروزی پر گل بارسلونا مقابل اسپانیول که با درخشش لیونل مسی همراه بود، فرصتی برای جوردی آلبا به وجود آورد تا از برگزارکنندگان مراسم توپ طلا و اظهارات اخیر پله انتقاد کند.

توپ طلای سال ۲۰۱۸ به لوکا مودریچ رسید و لیونل مسی پس از سال‌ها در میان سه بازیکن برتر قرار نگرفت. مدافع بارسلونا در این رابطه اظهار کرد: مسی یک بازیکن خاص است و به نظرم در پنجمین توپ طلا مانده است. کمپین‌های زیادی وجود دارد. مثلا در مادرید، اگر کریستیانو رونالدو در رئال مادرید می‌ماند، توپ طلا را به او می‌دادند چون این بازیکن تیم اسپانیا را ترک کرد آن را به مودریچ دادند.  هافبک کروات یکی از بهترین‌های جهان است اما اگر بخواهیم از بهترین بازیکن جهان صحبت کنیم، او کسی نیست جز مسی. توپ طلا یک دروغ بزرگ است.

او افزود: در حقیقت من دیگر توپ طلا را ملاک قرار نمی‌دهم و حتی یازده بازیکن برتر سال نیز برایم اهمیتی ندارد. هر سال انتخاب‌ها بدتر می‌شود. این موضوع را صادقانه می‌گویم نه به خاطر این که  در بارسلونا بازی می‌کنم. درست است که  مودریچ شایسته کسب این عنوان است اما ژاوی ارناندس، آندرس اینیستا نیز شایسته کسب این جایزه بودند. اما بهترین بازیکن جهان با اختلاف زیاد نسبت به دیگران مسی است.

پله، ستاره سال‌های دور فوتبال برزیل اخیرا درباره مسی صحبت کرد که این اظهارات با واکنش رسانه‌های اسپانیایی و کاتالانی همراه شد. مهاجم پیشین تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل اعلام کرد ستاره آرژانتینی تنها با یک پا می‌تواند گلزنی کند و من و دیگو مارادونا از او خیلی بهتر هستیم.  آلبا در این باره گفت‌: اظهارات او در مورد مسی جالب نبود.

مدافع اسپانیایی درباره آینده خود گفت‌: نمی‌خواهم چیزی در رابطه با تمدید قراردادم بدانم. من در حال‌ حاضر برای بارسلونا بازی می‌کنم و تلاشم بر این است که در این تیم بمانم.

انتهای پیام

نظر شما