شناسهٔ خبر: 29855252 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

«شطرنج» در فوتبال ادامه دارد؛

وزیر ورزش جواب یک - دو فدراسیون را داد/ توپ در زمین هیات رئیسه

اظهار نظری که وزیر ورزش پیرامون اتفاقات اخیر فدراسیون فوتبال داشت، پاسخی بود به درخواست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تا تکلیف‌شان را مشخص کنند. حالا توپ به زمین فدراسیون برگشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه مشکل مهدی تاج برای ماندن در ریاست فدراسیون فوتبال حل شد، اعضای بازنشسته هیات رئیسه حاضر به کناره گیری از مسئولیت شان نشدند تا اوضاع رئیس هم پیچیده شود.

اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که علی کفاشیان و حیدر بهاروند از مهمترین و تاثیرگذارترین افراد آن هستند پس از نشست های متعددی که در این مورد داشتند در نهایت تاکید کردند که برای تعیین تکلیف منتظر اعلام نظر وزیر ورزش هستند.

این اظهار نظر هیات رئیسه توپ را به زمین وزارت ورزش انداخت تا تکلیف رفتن یا ماندن آنها به خاطر بازنشستگی را مشخص کند. با این حال طبیعی بود که وزیر و وزارتخانه برای اینکه شائبه دخالت دولت در امور فوتبال ایجاد نشود، نخواستند پاسخی به درخواست فدراسیون فوتبال بدهند. 

درحالی که وزارت ورزش با این درخواست هیات رئیسه «آچمز» شده بود، اظهارات روز یکشنبه مسعود سلطانی فر شرایط را تغییر داد. وزیر ورزش پاسخ پاس هیات رئیسه را داد و توپ را به زمین فدراسیون فوتبال برگرداند. 

مسعود سلطانی فر تاکید کرد مهدی تاج مشکلی برای ماندن در فدراسیون فوتبال ندارد و اعضای هیات رئیسه هم باید در مجمع تکلیف شان را مشخص کنند. وی همچنین گفت که همه اعضای هیات رئیسه باید به فکر منافع ملی باشند. 

با این اظهار نظر حالا توپ در زمین هیات رئیسه است و اگر بازنشسته های فدراسیون نتوانند راه چاره ای برای خارج شدن از این وضعیت پیدا کنند، تبعاتی که گریبان فوتبال را خواهد گرفت برعهده آنها خواهد بود. 

همه این اتفاقات درحالی رخ داده که کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا هم از طریق برخی منابع داخلی اطلاعات و اخبار مربوط به فدراسیون ایران را دریافت کرده اند و قصد دارند با ارسال نامه ای موضوع تعلیق را مطرح کنند.

نظر شما