شناسهٔ خبر: 29848002 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توانمندسازی دبیران، از اهداف مهم آموزش و پرورش است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشت آزادگان بر استفاده از راهکار توانمندسازی به منظور افزایش خلاقیت آموزشی دبیران تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید جاسم نعیمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشت آزادگان با حضور در کارگاه بررسی برنامه عملیاتی ادبیات فارسی و انشا نویسی که به میزبانی اداره آموزش و پرورش دشت آزادگان و با حضور دبیران مقطع متوسطه اول شهرستان های سوسنگرد، بستان، هویزه و حمیدیه برگزار شد، توانمند سازی دبیران را یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: توانمندسازی ضرورتی جهت افزایش خلاقیت آموزشی دبیران است که نقش تاثیر گذاری در پیشبرد اهداف آموزشی دارد.

وی در ادامه یکی از راه های موفقیت دبیران در تدریس را شرکت آن ها در چنین کارگاه هایی دانست و اظهار داشت: یکی از ویژگی های مهم این کارگاه ها، آموزش شیوهای نوین تدریس دبیران است.

نعیمی با اشاره به حضور سرگروه های ادبیات فارسی استان در این کارگاه، افزود: دبیران باید وجود این کارگاه ها را غنیمت بشمارند و حداکثر بهره لازم را ببرند.

مدیر آموزش و پرورش دشت آزادگان در پایان به برگزاری کارگاه های دیگر در این سطح در آینده اشاره و بیان کرد: سعی ما بر این است که از حضور اساتید کارآزموده استانی بیشتر استفاده کنیم.

در ادامه این کارگاه آموزشی سید رحیم فاضلی، کارشناس آموزش مقطع متوسطه اول آموزش و پرورش دشت آزادگان به ارائه توضیحاتی در مورد جشنواره نوجوان خوارزمی پرداخت و اذعان داشت: این جشنواره بهترین فرصت برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت دانش آموزان است، بنابراین باید دانش آموزان را به شرکت در آن ترغیب کرد.

وی در پایان از شیوه برگزاری امتحان ادبیات فارسی و نگارش نوبت اول توضیحاتی ارائه داد.

انتهای پیام/گ

هدف مهم آموزش و پرورش توانمندسازی دبیران است

نظر شما