شناسهٔ خبر: 29847587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ضعف شبکه‌های توزیع در کرمانشاه

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به ضعف شبکه‌های توزیع در کرمانشاه گفت : از ظرفیت بسیج برای نظارت بر بازار استفاده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در نشست ستاد تنظیم بازار که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت : با توجه به وضعیت نابسامان گوشت قرمز در استان کرمانشاه لازم است چهارچوب نهایی برای تقسیم کار در این خصوص صورت بگیرد تا مشکلات حل و فصل شود.

وی با بیان اینکه در برخی شهرستان‌ها گوشت قرمز با قیمت بیشتری در بازار عرضه می‌شود، گفت : علت این اختلاف قیمت گوشت در شهرستان‌ها باید بررسی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه افزود: امروز اقتصاد کشور ما با سیاست بین الملل گره خورده است لذا لازم است آمادگی خود را برای مقابله با دسیسه‌های شوم دشمنان مکار در این حوزه تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد ما وابسته به ارز است و افزایش قیمت ارز می‌تواند بر تمام کالا‌ها تاثیر بگذارد.

حاتمی با بیان اینکه فرهنگ پس انداز در استان کرمانشاه بسیار ضعیف است، یادآور شد: باید به دنبال ارتقاء میادین میوه و تره بار باشیم تا در بحران‌ها استان با مشکل مواجه نشود.

وی همچنین از ضعف شبکه‌های توزیع در استان سخن گفت و افزود: در کرمانشاه غیر از یک یا دو فروشگاه که بتواند در بحران مثبت ظاهر شود هیچ فروشگاه صاحب ابتکار دیگری وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه، عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که استان کرمانشاه با آن مواجه است عدم برچسب گذاری بر روی کالاهاست که تعزیرات باید به طور جدی بر این موضوع نظارت کند.

وی اظهار داشت: در این خصوص اگر لازم باشد از ظرفیت نیرو‌های سپاه و بسیج برای نظارت بر بازار و جلوگیری از گرانفروشی و اخلال در بازار کمک خواهیم گرفت .

 

 

انتهای پیام/د

وضعیت نابسامان گوشت قرمز در استان کرمانشاه

 

برچسب‌ها:

نظر شما