شناسهٔ خبر: 29843910 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

هفته شانزدهم لیگ آزادگان

توقف آلومینیوم اراک مقابل بادران / شکست افاضلی در شیراز / میثاقیان همچنان روی نوار ناکامی

سه بازی از هفته شانزدهم لیگ آزادگان به انجام رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، هفته شانزدهم لیگ آزادگان با انجام سه بازی آغاز شد و نتایج جالب توجهی نیز رقم خورد.

آلومینیوم اراک در خانه میزبان بادران تهران بود که این مسابقه یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ آزادگان تا به اینجای فصل بود. دو تیم  در این مسابقه حملات بی شماری را روی دروازه یکدیگر انجام دادند که حاصل این تلاش تنها دو گل بود برای آلومینیوم در این مسابقه مهدی حسینی در دقیقه 37 و  برای بادران میثم مجیدی در دقیقه78 گلزنی کردند.

قشقایی شیراز که با مهدی فروردین روی غلطک افتاده این هفته هم توانست نبرد با هومن افاضلی را ببرد و با حساب 1 بر 0 بر کارون اروند خرمشهر فائق آید.  قشقایی در این مسابقه توسط مرتضی سنجابکی در دقیقه 65 از حریف خود پیش افتاد و توانست با همین تک گل سه امتیاز شیرین این مسابقه را مال خود کند.

خونه به خونه بابل نیز این هفته در مقابل مس رفسنجان قرار گرفت که این بازی پر افت و خیز در پایان با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید. خونه به خونه در این مسابقه در دقیقه 16 توسط حسین رسولی پیش افتاد اما مس رفسنجان با یک کامبک فوق العاده توانست در دقایق 33 توسط محمد خان احمدی و 38 توسط علی مرزبان نتیجه بازی را به سود خود کند. اما این پایان کار نبود و اسماعیل کیانی توانست در دقیقه 77 حساب کار به تساوی بکشاند.

نظر شما