شناسهٔ خبر: 29835465 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی اسدآباد عنوان کرد:

توقیف خودروهای حامل ۱۱۶ راس دام قاچاق در اسدآباد

همدان - فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از توقیف خودروهای حامل ۲۹ راس بز و ۸۷ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ افشین یاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش پیرسلمان شهرستان اسدآباد حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی های صورت گرفته از این خودرو، ۲۹ راس بز و ۳۴ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و ۲ متهم به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه ارزش محموله توقیفی توسط کارشناسان، ۶۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در عملیات دیگری خودرویی حامل ۵۳ راس گوسفند فاقد مجوز حمل و پروانه بهداشتی توقیف شد.

سرهنگ افشین یاری گفت: ماموران پاسگاه انتظامی جنت آباد در نتیجه اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان اسدآباد با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل احشام مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی های صورت گرفته از این کامیون، تعداد ۵۳ راس گوسفند فاقد مجوز حمل توقیف و دو نفر نیز دراین رابطه دستگیر و طی هماهنگی با مراجع قضایی برای بررسی بیشتر به اداره دامپزشکی شهرستان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه ارزش دام های توقیفی توسط کارشناسان بالغ بر ۷۰۰میلیون ریال برآورد شده، اظهارداشت: از دستگیری باند ۴ نفره سارقان باطری خودرو در این شهرستان خبر داد.

وی در تشریح این خبر نیز گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت باطری و محتویات داخل خودرو در شهرستان اسدآباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با کار اطلاعاتی گسترده، ماموران پلیس آگاهی با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان، یک سارق را در این خصوص در یکی از روستاهای اطراف شهرستان اسدآباد شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ یاری ادامه داد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های فنی و تخصصی، به ۷ فقره سرقت باطری خودرو با همدستی ۳ نفر خریدار اموال مسروقه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به دستگیری ۳ همدست متهم گفت: ۵ دستگاه باطری و یک دستگاه جاروی برقی مسروقه از محل اختفای متهمان کشف و همچنین ۲ دستگاه خودرو که در امر سرقت مورد استفاده قرار می گرفتند نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

نظر شما