شناسهٔ خبر: 29831512 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل آموزش پرورش یزد از نهاد کتابخانه‌های عمومی استان تقدیر کرد

دانافر به دلیل فراهم کردن شرایط مناسب برای مطالعه دانش‌آموزان از نهاد کتابخانه‌های عمومی استان تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « عباسعلی دانافر» مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اهدای لوح تقدیر به رقیه دوست فاطمیها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد به دلیل فراهم کردن شرایط مناسب برای مطالعه دانش‌آموزان از وی تجلیل و قدردانی کرد.
 
در متن این لوح تقدیر آمده است: بحمدالله ساکنان خطه قنات و قنوت و قناعت را خصایصی است که در اعصار مختلف و در عرصه‌های گوناگون سرآمدی ایشان را موجب شده، آنگونه که در عرصه تعلیم و تربیت، پیشتازی بی‌بدیل و بلامنازع فرزندان سختکوش‌مان در رقابت‌های مختلف از جمله کنکور سراسری، در تزیین این دیار به لقب دارالعلم از سوی ولی امر مسلمین بی‌تأثیر نبوده است.
 
در بخش دیگری از این لوح سپاس با اشاره به صدرنشینی 25 ساله دانش‌آموزان یزدی در قبولی کنکور سراسری، آمده است: یقیناً کسب این موفقیت‌ها و تحقق اهداف تعلیم و تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی، مرهون زحمات بزرگوارانی از جمله جنابعالی است که همواره آموزش و پرورش را برای دستیابی به اهداف متعالی همراهی نموده‌اند.
 
دانافر در پایان لوح سپاس خود خطاب به مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، از همراهی ارزشمند دوست فاطمی‌ها و همکاران وی در فراهم‌آوری شرایط مناسب برای مطالعه دانش‌آموزان استان و اعتلای فرهنگ مطالعه آنان، قدردانی کرده است.
 
لازم به ذکر است، دانش‌آموزان استان یزد 25 سال پیاپی در زمینه قبولی در کنکور سراسری رتبه نخست کشور را در اختیار دارند و کتابخانه‌های عمومی نیز با فراهم آوردن شرایط مناسب مطالعاتی و زمینه‌سازی برای بهره‌مندی دانش‌آموزان از منابع مفید، در این خصوص نقش مؤثری داشته‌اند.
 

نظر شما