شناسهٔ خبر: 29822003 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

اقتدار و امنیت کشور با اقدامات کور تروریستی خدشه دار نخواهد شد

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار ایوب سلیمانی در حاشیه مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی چابهار، اظهار داشت: اقدامات اطلاعاتی خوبی برای شناسایی و

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار ایوب سلیمانی در حاشیه مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی چابهار، اظهار داشت: اقدامات اطلاعاتی خوبی برای شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این حادثه کور تروریستی انجام شده و برخورد قاطع با مسببان اصلی، در دستور کار نیروهای امنیتی و انتظامی است.
وی افزود: این حادثه تروریستی بار دیگر چهره ددمنشانه استکبار و نوکران آن را آشکار کرد و باید بدانند ملت انقلابی ایران هیچگاه تسلیم اقدامات جنایت کارانه و خیانت های آنان نمی شود.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: عناصر خود فروخته بایستی بدانند نخواهند توانست خللی به اقتدار و اراده این ملت وارد کنند.
وی تصریح کرد: بی شک اقتدار و امنیت کشور با اقدامات کور تروریستی خدشه دار نخواهد شد بلکه علاوه بر تقویت انسجام و وحدت اقدام ایرانی؛ هوشیاری نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی نیز صدچندان خواهد شد.
وی با بیان اینکه امنیت، اقتدار، پیشرفت و عزت ما در جهان به برکت خون شهداست، گفت: این نظام و انقلاب به پشتوانه رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای و نیز هوشیاری دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی، دست هر متجاوزی را قطع خواهد کرد و پاسخ دندان شکنی به این جنایت تروریستی خواهند داد.
به گزارش ایرنا، تشییع پیکر مطهر شهیدان ستوان یکم داریوش رنجبر و سرباز وظیفه ناصر درزاده با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی، سردار محمد قنبری فرمانده نیروی انتظامی این استان و شماری از مسئولان برگزار شد.
پس از مراسم تشییع در چابهار پیکر شهید ستوان یکم داریوش رنجبر به زادگاهش شیراز و سرباز وظیفه شهید ناصر درزاده به بمپور ایرانشهر منتقل شد.
خودروی وانت تویوتا حامل مواد منفجره ساعت 9:55 دقیقه روز گذشته - پنجشنبه - قصد ورود به مقر ستاد انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقاومت ماموران انتظامی روبه رو شد و عامل انتحاری، این خودرو را درب ورودی این ستاد منفجر کرد و به هلاکت رسید.
43 نفر در این حادثه تروریستی زخمی و 2 نفر شهید شدند.
10 نفر از حادثه دیدگان از کادر نیروی انتظامی و بقیه شهروندان عادی بودند که در آن حوالی در حال تردد و مشغول فعالیت روزمره بودند.
برخی شبکه های اجتماعی نوشته اند: گروهکی تحت عنوان «انصارالفرقان» مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفته است.
به گزارش ایرنا شهرستان چابهار از شرق با کشور پاکستان، از جنوب با دریای عمان(مکران)، از غرب با بندر کنارک و از شمال به شهرستانهای دیگر سیستان و بلوچستان متصل است.
بندر و منطقه آزاد چابهار در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3043**3213
انتهای پیام

نظر شما