شناسهٔ خبر: 29821545 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رییس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی رانندگان تاکید کرد

تلاش مضاعف برای رفع مشکلات کامیون‌داران/ دریافت وجوه اضافی پایانه‌ها از کامیون داران قابل توجیه نیست

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در دیدار با اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی رانندگان استان و حومه زنجان بر لزوم تلاش مضاعف برای رفع مشکلات کامیون داران تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان؛ حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در دیدار با اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی رانندگان استان و حومه زنجان گفت: موضوع حمل و نقل در کشور از جایگاه فوق العاده ای  برخوردار است، تمام نظامهای حقوقی به این مهم پی برده‌اند و حمل و نقل زمینی در این میان نقش مهمی در اقتصاد و ارائه خدمات دارد.

 رییس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: مسئولین امر بایستی تمام تلاش خود را برای برطرف کردن احتیاجات رانندگان بکار گیرند چرا که  زندگی امروزی منهای حمل و نقل مفهومی ندارد و نمی شود بدون استفاده از این وسیله خدمات ارائه کرد. .

وی با بیان اینکه پایانه ها بایستی در اعلام و توزیع  بارها به عدالت رفتار کنند افزود: ارائه خدمات روان، درست  و رفع مشکلات رانندگان  از اولویت های مسئولان امر باشد.

این مقام عالی قضایی استان در بخش دیگری از سخنان خود به  موضوع دریافت وجوه اضافی پایانه‌ها از کامیون داران اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به مشکلات و سختی کار این افراد اخذ وجوه اضافی قابل  توجیه نیست، لذا اهمیت کار این قشر زحمت کش با آن شرایط سختی کار در جاده ها  بسیار بالاست و بایستی تلاش مضاعف برای رفع مشکلاتشان  صورت گیرد.

گفتنی است: در ابتدای این  دیدار رییس هیأت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی رانندگان استان و حومه زنجان گزارشی از اقدامات حوزه خود ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما